- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
Reklamacja juz zlozona. Tu nie chodzi o czas i chęci ale o to, ze place za cos co powinno dzialac a ostatnio dziala różnie jak widac. Robię wszystko wedlug sztuki, restartuje ruter po 00:00 (zawsze minimum 00:20) i koncze ściąganie max o 7 rano i wylaczam ruter. A mimo to sa jakies problemy. Ostatnio skladalem reklamacje reklamacji do dzialu technicznego bo nie uznali reklamacji - dzial techniczny w 2 minuty przyznal mi rację i za 4 dni oddali ponad 100gb. Place i wymagam. Ja sie wywiazuje z umowy, place na czas itd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
Nie uznali reklamacji.... Pozostaje mi kontakt z działem technicznym, bo tam przynajmniej ogarniają..... Masakra!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
Dzwoniłem na infolinię, konsultant sugerował mi odwołanie ale odmówiłem i poprosiłem o połączenie z działem technicznym. Pani z działu technicznego od razu wiedziała o co chodzi i przyznała mi rację. Po godzinie od rozmowy z Panią z działu technicznego 47gb wróciło na konto, dodatkowo Pani zgłosiła do techników sprawę, żeby sprawdzić co się dzieje, dlaczego nalicza mi z pakietu, wtedy kiedy nie powinno.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
@Piotrekk85jako ciekawski zapytam Ciebie co to owa "szybka ścieżka" jest? Tak po naszemu, po chłopsku. Zawsze można się później powoływać..a przynajmniej zrozumieć mechanizm...oczywiście w granicach możliwości otwartego przekazu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
Tak wiem, ale przecież napisałem że Pani z działu technicznego zgłosiła problem do sprawdzenia technikom. A z drugiej strony nie powinno mnie jako konsumenta/klienta obchodzić jak i skąd oddają NIESŁUSZNIE pobrane GB. Problem leży w 100 procentach po stronie operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Naliczanie Gb po 00:00 ,,szczęśliwe godziny,,
@Piotrekk85 mechanizm pojąłem, ale nurtuje mnie samo sformułowanie " szybka ścieżka" . Czy to jest tryb postępowania, zwyczaj, rodzaj załatwienia sprawy określony zaleceniami operatora, widzimisię doradcy czy coś innego. Chodzi mi o to, że kiedy użyję lub powołam się na to coś w rozmowie z konsultantem chce to zrobić świadomie, że coś to znaczy, że jest to określone w trybie postępowania, a nie strzelać w ciemno, bo coś usłyszałem...