- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry, mam podobny problem jak kolega @londek , tzn. strona gabinetu (mojego klienta) jest blokowana, wiem ponieważ pacjenci mający łącze od Orange zgłaszają problem. (Ja mam osobiście njumobile i u mnie działa bez problemów). Sprawdziłem na CERT Polska mojej domeny nie ma. Na VT mam 3/96 i wyjaśniam sytuację, ale mam wrażenie że to potrwa. Domena to smiledentalstudio . pl). Z tego wątku wynika, że jeśli strona na VT ma więcej niż 10-96 może zostać wpisana na index.
(Zgłoszenia zaczęły napływać od ok. 2 tygodni). Nie wiem co w tej sytuacji mogę zrobić i proszę o pomoc czy wskazówkę.
Z góry dziękuję za odpowieź.
___________________
*Post wydzieliłem z tematu "CyberOchrona/CyberTarcza false positive - gdzie zgłosić?" - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pi@rpi:~ $ dig @195.116.116.116 smiledentalstudio.pl ; <<>> DiG 9.11.5-P4-5.1+deb10u11-Debian <<>> @195.116.116.116 smiledentalstudio.pl ; (1 server found) ;; global options: +cmd ;; Got answer: ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 39045 ;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 1 ;; OPT PSEUDOSECTION: ; EDNS: version: 0, flags:; udp: 512 ;; QUESTION SECTION: ;smiledentalstudio.pl. IN A ;; ANSWER SECTION: smiledentalstudio.pl. 0 IN A 195.116.116.117 ;; Query time: 8 msec ;; SERVER: 195.116.116.116#53(195.116.116.116) ;; WHEN: pon lip 28 11:05:21 CEST 2025 ;; MSG SIZE rcvd: 65
Blokują DNSy usługi CT. Można poradzić chętnym do odwiedzin korzystanie z DoH/DoT lub poklikanie w ustawieniach usługi CT, na przykład:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
pi@rpi:~ $ dig @195.116.116.116 smiledentalstudio.pl ; <<>> DiG 9.11.5-P4-5.1+deb10u11-Debian <<>> @195.116.116.116 smiledentalstudio.pl ; (1 server found) ;; global options: +cmd ;; Got answer: ;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 39045 ;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 1, AUTHORITY: 0, ADDITIONAL: 1 ;; OPT PSEUDOSECTION: ; EDNS: version: 0, flags:; udp: 512 ;; QUESTION SECTION: ;smiledentalstudio.pl. IN A ;; ANSWER SECTION: smiledentalstudio.pl. 0 IN A 195.116.116.117 ;; Query time: 8 msec ;; SERVER: 195.116.116.116#53(195.116.116.116) ;; WHEN: pon lip 28 11:05:21 CEST 2025 ;; MSG SIZE rcvd: 65
Blokują DNSy usługi CT. Można poradzić chętnym do odwiedzin korzystanie z DoH/DoT lub poklikanie w ustawieniach usługi CT, na przykład:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
Dzięki @Samotnick wezmę to pod uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
Ode mnie z Flex strona nie jest blokowana, więc albo CT przestała blokować albo to nie CT.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
Dzięki za informację,
teraz jest przerwa urlopowa, więc gabinet zamknięty. Może uda mi się znaleźć kogoś z Orange i sprawdzić.
Dam znać jak coś ustalę.
Jeszcze raz dziękuję!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
@snjasmin Zapomniałem Ci napisać, że w przypadku domeny znajomego wystarczył jeden hit w RBLach i jego komercyjna CT blokowała dostęp do strony firmowej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
U mnie ta strona się otwiera, ale parę razy naciskając po zakładkach staje tylko kółeczko kręci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
U mnie na Orange światłowód, śmiga,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
Dzięki @jaryn za tą uwagę.
Sprawdziłem u siebie i też widzę ten problem czasami po 10 kliknięciach czasami potrzeba większej liczby kliknięć. Dość dziwne. Posprawdzam - logi na serwerze, włączę debugownie i ustalę czy nie ma konfliktu wtyczek .... mam wrażenie, jakby zakładka przeglądarki się "zawieszała", bo po zamknięciu zakładki i wywołaniu strony, wczytuje się bez problemu ...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Klienci z Orange nie mogą połączyć się ze stroną gabinetu mojego Klienta. Co zrobić?
@Glut Dzięki za informację
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »