- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
Ostatnio używanie Tidal na światłowodzie od Orange (300/50) stało się praktycznie niemożliwe. Odtwarzana muzyka się zatrzymuje, przerywa. Zarówno na telefonie, laptopie jak i streamerze. Po podłączeniu do innego internetu np. LTE wszystko jest OK. Sprawę zgłosiłem, ale ciekaw jestem, czy ktoś już miał podobne problemy i jak ewentualnie zostały naprawione.
Pozdrawiam,
Sebastian
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tidal przerywa na Orange światłowód
@SeNi jak korzystasz? Po wifi? Na jakim sprzęcie?. Zweryfikuj oo kablu ethernet
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tidal przerywa na Orange światłowód
Przed chwilą wpisałem w loginie usługi /ipv6 i chyba się poprawiło. Dam znać czy na dobre.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tidal przerywa na Orange światłowód
Sprzęt na którym używam Tidala nie ma znaczenia. Tylko źródło internetu. Używam Funboxa 3.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Tidal przerywa na Orange światłowód
Ostatecznie /ipv6 na końcu loginu załatwiło sprawę. Gdy to usuwam, to problem znowu się pojawia. Dzięki za pomoc.