- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
błędem systemowym jest ta firma - błąd systemowy to jest gdyby to były jakieś pojedyńcze przypadki a ta firma to chyba celowo tak działa , sam niedługo będę oddawał sprzęt i pewnie też mnie tak potraktują bo oni tak celowe działanie i pewnie w każdym salonie będzie że oni nie mogą odebrać....bo np. popularna ściema system nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
Tak jak napisał @Anonim, jeżeli masz protokół, śpij spokojnie. Czas weryfikacji przez system, konieczne operacje...stąd niejasności. Co do pomyłek, nikt nie jest robotem i pomyłki się zdarzają, prawda? Wszystko zależy od tego, czego oczekujemy i jak jesteśmy nastawieni do usługodawcy. Nie ukrywam że mam kilka "ale" do OPL, ale weryfikuję i przemyślam potrzeby i możliwości, pamiętając o tym że "co ja komuś, to ktoś mnie". Jako że technologia brnie do przodu i to w dość sporym tempie, niejako mamy wliczone w ryzyko użytkowania problemy związane z przypadłościami tejże technologii. Niestety, jest to co raz bardziej odczuwalne piętno 21 wieku w które sami co raz bardziej brniemy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
Ludzki czy systemowy - kolega ma protokół zdania sprzętu więc......tak jak pisze @Piotrekk85 może spać spokojnie. Nie ma co tak patrzeć pesymistycznie na świat - nawet Twój avatar @marecki1 jest taki "czarny".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
Zgodzę się że błedy się zdarzają, ale ten OP ich sam z siebie nie wyjaśni, jeśli nie złoży się reklamacji i nie załączy kopii protokołu to pewnie będzie wezwanie do zapłaty a potem firma windykacyjna....i tak dalej...
Lepiej nie czekać tylko działać.
A w orange to niestety ale takie błędy są już normą
PS Czy mogę mieć w stopce nie lubię pomarańczowego operatora
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
a to nie czarnowictwo czy pesymism tylko realizm
Orange zrobił mi już kilka świństw i kilka razy przez takie błędy miałem dużo nieprzyjemności nerwów i czasu straconego....
Ale wy jesteście fanboyami tej sieci
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
Moja rada: trzymaj protokół, sprawdź numery seryjne zdawanych sprzętów, podpis pracownika, i jakieś info że sprzęt jest kompletny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
A tak swoją drogą drofi pablo_ck 13 lat z orange to naprawdę trzeba mieć skłonności masochistyczne - u mnie każdy kontakt z BOK orange wywołuje traume i migrene
Wytrzymałem tylko 4 lata z pomarańczą, wiele takich błędów czy pomyłek wybaczyłem, ale mam już dość w lipcu kończe z neo i TV a w grudniu z komórkami i wolę zapłacić gdzie indziej więcej ale mieć spokój
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu
FunBoy-e to może nie (Piotrekk85 na pewno nie ) ale sympatykami technologii na pewno. Tak jak napisał @Piotrekk85, nie jest to pojedyncze zjawisko występujące tylko w OPL. Każda firma, nie tylko telekomunikacyjna, posiadająca bardzo duże bazy danych klientów popełnia błędy. Niestety jest to w 98% bład ludzki, jednakże z podłożem informatycznym. Kompetencje można podważyć w każdym zaułku każdej branży. Jestem tylko ciekaw, czy liczył ktoś, ilu klientów przypada na jednego pracownika w OPL 🙂 Osobiście zarządzam jak na razie 10 osobami i zdażają się wpadki. Urok zarządania