Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 26
  • 0

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

błędem systemowym jest ta firma - błąd systemowy to jest gdyby to były jakieś pojedyńcze przypadki a ta firma to chyba celowo tak działa , sam niedługo będę oddawał sprzęt i pewnie też mnie tak potraktują bo oni tak celowe działanie i pewnie w każdym salonie będzie że oni nie mogą odebrać....bo np. popularna ściema system nie działa


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

To żaden błąd systemowy. Tylko ludzki. Jak w systemie jest oddany sprzęt, to taka opłata nie wychodzi. Niestety często sprzęty nie są zwracane. Jeśli ktoś posiada protokół oddania/zwrotu sprzętu, może spać spokojnie.

Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

Tak jak napisał @Anonim, jeżeli masz protokół, śpij spokojnie. Czas weryfikacji przez system, konieczne operacje...stąd niejasności. Co do pomyłek, nikt nie jest robotem i pomyłki się zdarzają, prawda? Wszystko zależy od tego, czego oczekujemy i jak jesteśmy nastawieni do usługodawcy. Nie ukrywam że mam kilka "ale" do OPL, ale weryfikuję i przemyślam potrzeby i możliwości, pamiętając o tym że "co ja komuś, to ktoś mnie". Jako że technologia brnie do przodu i to w dość sporym tempie, niejako mamy wliczone w ryzyko użytkowania problemy związane z przypadłościami tejże technologii. Niestety, jest to co raz bardziej odczuwalne piętno 21 wieku w które sami co raz bardziej brniemy Emotikon: sfrustrowany  

Anonim

Nie dotyczy

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

Ludzki czy systemowy - kolega ma protokół zdania sprzętu więc......tak jak pisze @Piotrekk85 może spać spokojnie. Nie ma co tak patrzeć pesymistycznie na świat - nawet Twój avatar @marecki1 jest taki "czarny". 


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 26
  • 0

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

Zgodzę się że błedy się zdarzają, ale ten OP ich sam z siebie nie wyjaśni, jeśli nie złoży się reklamacji i nie załączy kopii protokołu to pewnie będzie wezwanie do zapłaty a potem firma windykacyjna....i tak dalej...

 

Lepiej nie czekać tylko działać.

 

A w orange to niestety ale takie błędy są już normą

 

PS Czy mogę mieć w stopce nie lubię pomarańczowego operatora


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

Jak dobrze czytam, to @marecki1 dopiero zamierza oddać sprzęt - więc sugeruję zachować protokół.
Wątek założył @Astral . Tu nie chcę się wypowiadać, bo wpis jest mało uporządkowany, też nie mamy dostępu do ewidencji sprzętu jak mają pracownicy BOK. A sytuacje bywają różne.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 26
  • 0

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

a to nie czarnowictwo czy pesymism tylko realizm

 

Orange zrobił mi już kilka świństw i kilka razy przez takie błędy miałem dużo nieprzyjemności nerwów i czasu straconego....

 

Ale wy jesteście fanboyami tej sieci


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32776
  • 38774
  • 1388

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

Przynajmniej ja nie jestem. Znajdziesz mnie i na forum plusa i playa. Na T-mobile się nie udziela. W każdej takiej firmie nieprzyjemności się zdarzają. No niestety zawsze zawodzi w większości wypadków czynnik ludzki.

Moja rada: trzymaj protokół, sprawdź numery seryjne zdawanych sprzętów, podpis pracownika, i jakieś info że sprzęt jest kompletny.

Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 36
  • 26
  • 0

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

A tak swoją drogą drofi 

 


Poziom 35, Ekspert Galaktyczny
  • 2850
  • 4795
  • 121

Kara 700zł za nieterminowy zwrot sprzętu

FunBoy-e to może nie (Piotrekk85 na pewno nie Emotikon: Mrugający ) ale sympatykami technologii  na pewno. Tak jak napisał @Piotrekk85, nie jest to pojedyncze zjawisko występujące tylko w OPL. Każda firma, nie tylko telekomunikacyjna, posiadająca bardzo duże bazy danych klientów popełnia błędy. Niestety jest to w 98% bład ludzki, jednakże z podłożem informatycznym. Kompetencje można podważyć w każdym zaułku każdej branży. Jestem tylko ciekaw, czy liczył ktoś, ilu klientów przypada na jednego pracownika w OPL 🙂 Osobiście zarządzam jak na razie 10 osobami i zdażają się wpadki. Urok zarządania Emotikon: Mrugający