Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.


Poziom 28, Specjalista
  • 2386
  • 3825
  • 53

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Ładne łącze symetryczne Emotikon: Język

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Bez tytułu8.png

 

U mnie dla przykładu zgłaszanie jest zablokowane. Oczywiście zgłaszałem, że zgłaszanie nie działa,  odpisali, że zgłaszanie działa i w ten sposób rozwiązali ten problem. Jak można tej firmy nie lubić. 

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

u mnie z kolei po wejściu w zakładkę zgłoszenia wyskakuje komunikat, "Ta strona dla Ciebie niedostępna" - skoro dla mnie nie dostępna to oznacza tylko jedno - KTOŚ TO ZABLOKOWAŁ -.
Mam numer zgłoszenia reklamacyjnego dot. naliczenia dodatkowych opłat za bezzasadne wezwanie serwisu i też nie mogę sprawdzić czy i w jaki sposób przebiega proces reklamacji.
Będę musiał złożyć reklamację do reklamacji o sposobie załatwienia reklamacji.
To je dobre.
zgłoszenie.png

 

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Dzień dobry,

No i otrzymałem odpowiedz na reklamację dot. naliczenia dodatkowej opłaty za "bezzasadne wezwanie serwisanta"
Oczywiście reklamacji nie uwzględniono ponieważ:
1. To ja nie wpuściłem serwisantów do mieszkania.

- Ohydne bezczelne kłamstwo, nie było takiej sytuacji bym ich nie wpuścił.

2. W okresie trwania zgłoszenia awarii z dnia 6 listopada przed jej zakończeniem, zmieniłem instalację wewnetrzną.

- Kolejne bezczelne kłamstwo - instalację wymieniłem wiosną i po wymianie nic się nie działo internet działał raz lepiej raz gorzej - prędkość łącza gdzieś około 3 - 4 Mb/s, a jak nastąpiła awaria to prędkość była na poziomie 1Mb/s
Nadal nie wiem co było przyczyną awarii ale wiem że zgłaszać awarii nie wolno bo doliczają sobie jakieś kwoty a serwisanci kłamią jak małe dzieci.
Nie będę tu bluzgał ale niech sobie każdy czytający zgadnie co ja myślę o tej firmie
Dziękuję za uwagę i do nieusłyszenia - pewnikiem dla świętego spokoju zapłacę te 40zł i pożegnam z wielkim obrzydzeniem tę firmę.

Teraz działa sobie tak i jest w miarę dobrze - szału jednak nie ma - bywało lepiej.
Ciekawe co będzie jak padnie ???????
No dziadostwo - brak słów.
Tego tematu choć podawałem go jako dokumentację przebiegu awarii nikt nawet nie oglądał.

TTTTEEEESSSSTTTT.png

 

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31290
  • 28634
  • 1328

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Zgodnie z regulaminem Nasz Orange nie jest to miejsce do zgłaszania reklamacji. Jak masz dokumentację, to wypadałoby ją załączyć.
Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Oczywiście - masz rację.
Ja nie zgłaszałem reklamacji za pośrednictwem forum ale w toku zgłoszenia reklamacyjnego jako opis przebiegu wskazałem temat forum - taki temat może być dowodem nawet w sadzie a nie tylko w ramach jakiejś głupawej reklamacji.

Zwykłe bezczelne działanie monopolisty.

 

P.S. I jeszcze jedno ja tych pseudo fachofcuf nie wzywałem ja jedynie pytałem o to jaka ma być ta prędkość skoro płacę za 10Mb/ a mam 3 a czasem 1 to jak to ma wreszcie być???????????????????????????

 


Poziom 40, Guru *****
  • 31290
  • 28634
  • 1328

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Płacisz za prędkość między 1 a 10, jeśli masz Neostradę "do 10 Mbits".
Jeśli masz "do 20 Mbits", to masz prędkość między 10 a 20.

Wracając do reklamacji, na forum nie podpisujesz się podpisem elektronicznym, nie ma zapewnienia tzw integralności danych, więc nie musi to być brane pod uwagę.
Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

No jasne
I tej wersji się trzymajcie - ...................a


Poziom 40, Guru *****
  • 31290
  • 28634
  • 1328

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

A nie czytałeś umowy jak podpisywałeś? jak masz na umowie?

 

Prędkość min 1Mbits.

Prędkość max 10 Mbits.

 

Prędkość zwykle dostępna- 70% maksymalnej przez 70% czasu. (wyegzekwowanie prędkości zwykle dostępnej nie jest możliwe na dziś, gdyż badania czy jest zachowana zarządza prezes UKE, a na dziś nie podjął decyzji co do wyboru metodologii). Zapis o tej prędkości obowiązuje od 1.01.2017.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Choć bym nie wiem jak czytał to nigdzie tam nie pisze, że serwisant ma prawo kłamać, że może sobie przyjeżdżać kiedy chce i za przyjazd naliczać dodatkowe płatności.
Że może wciskać mi ciemnotę i twierdzić że ja go gdzieś tam nie wpuściłem.
Bezczelny ......
Problemem jest jakość obsługi serwisowej a nie treść regulaminów.
Wystarczy się zapoznać z przebiegiem realizacji czynności i jakością świadczonych usług.
Jeżeli stwierdzam, że coś to słabo działa i osoba z infolinii kieruje serwis to oznacza tylko tyle, że osoba ta stwierdza awarię i nic więcej.