- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Ładne łącze symetryczne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
U mnie dla przykładu zgłaszanie jest zablokowane. Oczywiście zgłaszałem, że zgłaszanie nie działa, odpisali, że zgłaszanie działa i w ten sposób rozwiązali ten problem. Jak można tej firmy nie lubić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
u mnie z kolei po wejściu w zakładkę zgłoszenia wyskakuje komunikat, "Ta strona dla Ciebie niedostępna" - skoro dla mnie nie dostępna to oznacza tylko jedno - KTOŚ TO ZABLOKOWAŁ -.
Mam numer zgłoszenia reklamacyjnego dot. naliczenia dodatkowych opłat za bezzasadne wezwanie serwisu i też nie mogę sprawdzić czy i w jaki sposób przebiega proces reklamacji.
Będę musiał złożyć reklamację do reklamacji o sposobie załatwienia reklamacji.
To je dobre.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Dzień dobry,
No i otrzymałem odpowiedz na reklamację dot. naliczenia dodatkowej opłaty za "bezzasadne wezwanie serwisanta"
Oczywiście reklamacji nie uwzględniono ponieważ:
1. To ja nie wpuściłem serwisantów do mieszkania.
- Ohydne bezczelne kłamstwo, nie było takiej sytuacji bym ich nie wpuścił.
2. W okresie trwania zgłoszenia awarii z dnia 6 listopada przed jej zakończeniem, zmieniłem instalację wewnetrzną.
- Kolejne bezczelne kłamstwo - instalację wymieniłem wiosną i po wymianie nic się nie działo internet działał raz lepiej raz gorzej - prędkość łącza gdzieś około 3 - 4 Mb/s, a jak nastąpiła awaria to prędkość była na poziomie 1Mb/s
Nadal nie wiem co było przyczyną awarii ale wiem że zgłaszać awarii nie wolno bo doliczają sobie jakieś kwoty a serwisanci kłamią jak małe dzieci.
Nie będę tu bluzgał ale niech sobie każdy czytający zgadnie co ja myślę o tej firmie
Dziękuję za uwagę i do nieusłyszenia - pewnikiem dla świętego spokoju zapłacę te 40zł i pożegnam z wielkim obrzydzeniem tę firmę.
Teraz działa sobie tak i jest w miarę dobrze - szału jednak nie ma - bywało lepiej.
Ciekawe co będzie jak padnie ???????
No dziadostwo - brak słów.
Tego tematu choć podawałem go jako dokumentację przebiegu awarii nikt nawet nie oglądał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Oczywiście - masz rację.
Ja nie zgłaszałem reklamacji za pośrednictwem forum ale w toku zgłoszenia reklamacyjnego jako opis przebiegu wskazałem temat forum - taki temat może być dowodem nawet w sadzie a nie tylko w ramach jakiejś głupawej reklamacji.
Zwykłe bezczelne działanie monopolisty.
P.S. I jeszcze jedno ja tych pseudo fachofcuf nie wzywałem ja jedynie pytałem o to jaka ma być ta prędkość skoro płacę za 10Mb/ a mam 3 a czasem 1 to jak to ma wreszcie być???????????????????????????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Jeśli masz "do 20 Mbits", to masz prędkość między 10 a 20.
Wracając do reklamacji, na forum nie podpisujesz się podpisem elektronicznym, nie ma zapewnienia tzw integralności danych, więc nie musi to być brane pod uwagę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
No jasne
I tej wersji się trzymajcie - ...................a
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
A nie czytałeś umowy jak podpisywałeś? jak masz na umowie?
Prędkość min 1Mbits.
Prędkość max 10 Mbits.
Prędkość zwykle dostępna- 70% maksymalnej przez 70% czasu. (wyegzekwowanie prędkości zwykle dostępnej nie jest możliwe na dziś, gdyż badania czy jest zachowana zarządza prezes UKE, a na dziś nie podjął decyzji co do wyboru metodologii). Zapis o tej prędkości obowiązuje od 1.01.2017.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Choć bym nie wiem jak czytał to nigdzie tam nie pisze, że serwisant ma prawo kłamać, że może sobie przyjeżdżać kiedy chce i za przyjazd naliczać dodatkowe płatności.
Że może wciskać mi ciemnotę i twierdzić że ja go gdzieś tam nie wpuściłem.
Bezczelny ......
Problemem jest jakość obsługi serwisowej a nie treść regulaminów.
Wystarczy się zapoznać z przebiegiem realizacji czynności i jakością świadczonych usług.
Jeżeli stwierdzam, że coś to słabo działa i osoba z infolinii kieruje serwis to oznacza tylko tyle, że osoba ta stwierdza awarię i nic więcej.