Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.


Poziom 28, Specjalista
  • 2401
  • 3916
  • 56

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Jedno pytanie mi się nasuwa na język jak czytam co piszesz.

A mama wie że zgłaszasz usterki internetu, czy boisz jej się powiedzieć o dod. opłacie?

Zachowujesz się jak jakieś dziecko, więc nie obraź się, że tak Cię odebrałem.. 😉

Rozmowy na infolinii są nagrywane i łatwo możesz udowodnić, że konsultantka stwierdziła usterkę i wezwała techników.

Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30011
  • 1334

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Nie rozumiem Cię. Jak Ci Orange nie pasuje, weź BSA od innego operatora. Czasem kontakt z technikami jest lepszy. Poza tym operator alternatywny ma konkretne KPI jeśli działa na łączach Orange.
Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Dzień dobry,
Jest to już mój ostatki kontakt z Orange i forum, chciałbym jeszcze dodatkowo zwrócić uwagę wszystkich czytających na tak prozaiczny fakt:
Operator dostarczający internet nie posiada skrzynki kontaktowej email do kontaktów ze swoimi klientami!!!
DOBRE!!!!
Własnie wysłałem swoje ostatnie pismo do tej firmy.

 

Zdrowych i wesołych świąt życzę


Poziom 40, Guru *****
  • 31484
  • 30011
  • 1334

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

I co w tym dziwnego? Mamy rok 2017, więc email jest już "przestarzałą" formą komunikacji. W nowych regulaminach są określone inne formy elektronicznego kontaktu.

Jeśli masz starszą usługę i starszy regulamin, do kontaktu służy mail bok@orange.pl lub bok.dla.firm@orange.pl (w nowszymi też możesz napisać). Musisz pamiętać, że to znacznie wydłuża czas realizacji sprawy bo zazwyczaj wiele osób nie podaje danych które są wymagane przy sformułowaniu reklamacji. A tak przez mój Orange/czat/messengera jesteś albo zweryfikowany, lub bot/doradca poprosi o dane.