- « Poprzedni
- Następny »
10-12-2017
14:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2017
14:48
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Jedno pytanie mi się nasuwa na język jak czytam co piszesz.
A mama wie że zgłaszasz usterki internetu, czy boisz jej się powiedzieć o dod. opłacie?
Zachowujesz się jak jakieś dziecko, więc nie obraź się, że tak Cię odebrałem.. 😉
Rozmowy na infolinii są nagrywane i łatwo możesz udowodnić, że konsultantka stwierdziła usterkę i wezwała techników.
A mama wie że zgłaszasz usterki internetu, czy boisz jej się powiedzieć o dod. opłacie?
Zachowujesz się jak jakieś dziecko, więc nie obraź się, że tak Cię odebrałem.. 😉
Rozmowy na infolinii są nagrywane i łatwo możesz udowodnić, że konsultantka stwierdziła usterkę i wezwała techników.
10-12-2017
17:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-12-2017
17:46
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Nie rozumiem Cię. Jak Ci Orange nie pasuje, weź BSA od innego operatora. Czasem kontakt z technikami jest lepszy. Poza tym operator alternatywny ma konkretne KPI jeśli działa na łączach Orange.
14-12-2017
12:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-12-2017
12:39
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Dzień dobry,
Jest to już mój ostatki kontakt z Orange i forum, chciałbym jeszcze dodatkowo zwrócić uwagę wszystkich czytających na tak prozaiczny fakt:
Operator dostarczający internet nie posiada skrzynki kontaktowej email do kontaktów ze swoimi klientami!!!
DOBRE!!!!
Własnie wysłałem swoje ostatnie pismo do tej firmy.
Zdrowych i wesołych świąt życzę
14-12-2017
12:43
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
14-12-2017
12:43
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
I co w tym dziwnego? Mamy rok 2017, więc email jest już "przestarzałą" formą komunikacji. W nowych regulaminach są określone inne formy elektronicznego kontaktu.
Jeśli masz starszą usługę i starszy regulamin, do kontaktu służy mail bok@orange.pl lub bok.dla.firm@orange.pl (w nowszymi też możesz napisać). Musisz pamiętać, że to znacznie wydłuża czas realizacji sprawy bo zazwyczaj wiele osób nie podaje danych które są wymagane przy sformułowaniu reklamacji. A tak przez mój Orange/czat/messengera jesteś albo zweryfikowany, lub bot/doradca poprosi o dane.
Jeśli masz starszą usługę i starszy regulamin, do kontaktu służy mail bok@orange.pl lub bok.dla.firm@orange.pl (w nowszymi też możesz napisać). Musisz pamiętać, że to znacznie wydłuża czas realizacji sprawy bo zazwyczaj wiele osób nie podaje danych które są wymagane przy sformułowaniu reklamacji. A tak przez mój Orange/czat/messengera jesteś albo zweryfikowany, lub bot/doradca poprosi o dane.
- « Poprzedni
- Następny »