- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Bo ja wiem - kilka kilkanaście dziennie.
Czasem tak ok. 2-3 razy w miesiącu latem częściej mam potrzebę rozesłania/pobrania fotek - jest tego sporo bo za każdym razem ok. 150 szt w pełnej rozdzielczości czyli po 3 MB każda.
EDIT:
No ale wtedy przy tych prędkościach to idzie to to całą noc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Po przeanalizowaniu twojej sytuacji.Polecam ci abyś zrezygnował z Neostrady,ponieważ szybsze transfer osiągniesz na LTE.Polecam ci pakiet Internet domowy 4G,który kosztuje 69,99 zł.Masz wtedy 250 gb w strefie domowej a poza nią 100 GB.W tej ofercie jest darmowy transfer danych w godz: 0:00 - 8:00.Tutaj masz link do strony https://www.orange.pl/internet-mobilny-indywidualny.phtml#chcenowynumer
Proszę oznacz rozwiązanie tematu i uwzględnij moją odpowiedź jako najlepszą.To daje mi dodatkowe punkty i satysfakcje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
He he he No ale to nadal jest Orange a ta firma straciła już u mnie wiarygodność - poszukam raczej innej firmy, tylko dotrwam do końca umowy.
Jest tylko jedno ale .... tu u nas na wsi w górach trudno o dobry odbiór GSM i nadal jest wiele białych plam.
Dzięki za poradę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Jeśli chodzi o mnie, to wykorzystuję baaardzo dużo transferu, z uwagi na to, że dużo ściągam, bo głównie do tego, służy mi internet.Z ostatnich 30 dni, pokazuje mi 512 GB.Podłączyłem sobie 2 godziny temu kabel ethernetowy, zamiast wifi, żeby sprawdzić, czy prędkość się nie poprawi (nie poprawiła się) i na samym tym podłączeniu, już nastukało ponad 5 GB.Nie było mnie chwilę w domu i włączyłem sobie z ciekawości internet w telefonie.Tym razem, złapało chyba lepszą sieć, bo wyskoczyła mi ikonka H+.w każdym razie, wszedłem na forum, na google i już mi nastukało 200 mb.W ****** z takim interesem, jak mam cały czas nałożony kaganiec i muszę się pilnować.Całe to LTE, to dobre jest dla kogoś, kto sobie wchodzi tylko mejla sprawdzić i coś na szybko w google, nic więcej.Ja potrzebuję szybkiego, nielimitowanego internetu.Takich ludzi, skazanych na neostradę, jest bardzo dużo, a światłowód, to nie prędko będzie wszędzie, trzeba poczekać jeszcze troszkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
i tak oto znowu wracamy do normalności:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
No to masz trochę mniej, niż ja, bo ja teraz aktualnie, 4,5 MB/s, ale to już godziny wieczorne i zapewne każdy siedzi.Ale i tak już mi nie osiąga tych lekko ponad 6 MB/s, co do niedawna, było normą, przynajmniej w dzień i w godzinach nocnych.Ostatnio sobie sprawdzałem o 3.00 w nocy, nic nie ściągałem, ani nic, a wyskoczyło 3 MB/s, więc bez rewelacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
keruj_jp napisał(-a):i tak oto znowu wracamy do normalności:
Z tego co było przedstawione to dla tego tłumienia prędkość nie powinna spadać poniżej 8Mb/s.
Jak dla mnie to naprawa jest wykonana mało skutecznie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Ja się nie znam - dla mnie ma działać a działa tak sobie - czasem działa, a czasem nie działa.
Dzisiaj np. wiem czemu nie mogę obejrzeć kamerek na stokach, więc muszę jechać sprawdzić samemu bo to coś zwane internetem u mnie nie działa.
CIEKAWE ZA CO JA IM PŁACĘ
I co???? Znowu dzwonienie - opłata za połączenia z infolinią to miesięcznie ok 15 zł - znowu przyjedzie jakiś pan i powie, że mam złe kable a następnie orange obciąży mnie kosztami bezzasadnego wezwania serwisu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
@AnonimMożesz zgłosić to przez konto Mój Orange.
Edit nikt ciebie nie może obciążyć kosztami za problem po stronie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
vdsl2 napisał(-a):@keruj_jpMożesz zgłosić to przez konto Mój Orange.
No raczej nie za bardzo mogę,
- po pierwsze na mój orange wywala mnie wiecznie do jakiejś nowej strony i kolejnego już czwartego logowania do jednego portalu - JAKAŚ TRAGEDIA OGÓLNO ŚWIATOWA
- po drugie w nowej formule moje orange nie ma formularza reklamacyjnego,
- po trzecie właśnie jestem w sporze z nimi za obciążenie mnie dodatkowymi kosztami bezzasadnego wezwania serwisu.
- po czwarte nie mam tyle zdrowia by się szarpać z ........................... (cenzura) firmą i jej pracownikami.
Miłego dnia życzę ja odpadam,
EDIT:
Rekord pobity: