Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Jak to wreszcie jest z tą prędkością / szybkością łącza?

Mam internet w abonamencie 10 Mb/s, ale z obserwacji coś to słabo działa czasem na otwarcie strony czekam kilkadziesiąt sekund a często wcale się nie otwiera. Pobieranie a w szczególności wysyłanie zdjęć to droga przez męką (album 40 fotek - kilka godzin), podobnie z jakimiś filmikami.
Nie wykorzystuję internetu do gier więc i nie potrzebuję jakiegoś specjalnie super szybkiego połączenia ale to co się dzieje już mnie zaczęło męczyć odszukałem stronę z testami szybkości łącza i mam taki oto wynik: 

pobieranie - 0,69Mb/s

ping - 712m/s

wysyłanie - 0,09Mb/s

- fotka w załączeniu -

Jak to się ma do abonamentu i opłat za 10 Mb/s?????????????????????
nawet to zdjęcie szło 30 sek.nawet to zdjęcie szło 30 sek.

P.S. No i czego ja się spodziewam?

Zamieszczenie tego wpisu jest praktycznie nie mozliwe !!!
Od pietnastu minut wyświetla mi komunikat:

Coś poszło nie tak. Sprawdź wyróżnione pola i spróbuj ponownie.

  • Chronimy Społeczność przed spamem i nie pozwalamy na zamieszczanie kilku komentarzy w krótkim czasie. Zaczekaj kilka minut i spróbuj ponownie.

 

P.S. 2 Wreszcie poszło 🙂

 

103 ODPOW. 103
Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

@AnonimZgłoś problem do BOK lub przez konto Mój Orange.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 17
  • 2
  • 0

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Płacisz zapewne za łącze "do 10Mb/s" więc niby wszystko się zgadza. Co nie zmienia faktu, że szybkości są dalekie od oczekiwanych i myślę, że spokojnie możesz to zgłosić. 

 

Sam korzystam z neostrady "do 80Mb/s" więc mam gwarantowane 20Mb/s no i faktycznie takie jest. Mierząc szybkość internetu miernikami internetowymi nigdy jeszcze nie miałem wyniku zbliżonego do tych 80Mb. Raczej wyniki są na poziomie 20-30Mb/s.

 

W drugiej lokalizacji natomiast, gdzie mam neostradę ze starej oferty "do 2Mb/s" łącza wyciągają max 128kb/s. Kwestia warunków technicznych, odległości od centrali itp. itd. 

 

wroj

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Szczerze mówiąc to nie mam już do nich sił

- jakieś trzy lata temu występował permanentny problem ze zrywaniem połączenia, po wielu "naprawach" i awanturach stwierdzili, że, cyt: Ma pan złe kable" na czym polegała ich złość nie wiem do dzisiaj, ale internet zaczął działać normalnie i nie zrywał.

 

W zeszłym miesiącu była awaria sieci - wichury i połamane drzewa - u mnie było OK. nic nie nawaliło. Dopiero jak usunęli awarię to u mnie zepsuli i szlak trafił połączenie, internet zgasł. Po zgłoszeniu przyjechał Pan "serwisant" - ten od złych kabli - coś sobie posprawdzał i pojechał. Po godzinie zadzwonił i powiedział, że awaria jest u mnie w domu bo mam złe kable. Poprosiłem o informację na piśmie a ON rozłączył rozmowę.
No i szlak mnie trafił bo po pierwsze: Całą instalację internetową wymieniłem w zeszłym roku czego Pan "serwisant" nie był uprzejmy zauważyć a powiela jakieś sobie tylko znane androny.
Mało tego o dziwo, internet pomimo tych ZŁYCH kabli znowu zaczął działać ale tak jak pisałem poprzednio bardzo bardzo wolno.
Piszę tutaj bo może ktoś podpowie jak rozwiązać problem bo na pomoc Orange i osoby zatrudnione na naszym terenie liczyć raczej nie ma co.
Dodatkowym problemem jest monopol Orange na naszym terenie - nie ma możliwości zmiany operatora.

 

pozdrawiam!


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Jak masz kable miedziane Orange, możesz wziąć usługę BSA w innych firmach.

A próbowałeś złożyć reklamację?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 17
  • 2
  • 0

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Masz router z Orange czy swój? 

W Funboksie np. jest możliwość sprawdzenia szybkości łącza w zakładce Wsparcie / Informacje systemowe / DSL pod pozycją "Prędkość synchronizacji w górę" "Prędkość synchronizacji w dół"

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Mam swój router bodajże Tp-Link 6254.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 17
  • 2
  • 0

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

Czy kiedykolwiek wcześniej internet działał u Ciebie poprawnie czy to od początku tak masz? 

Bo jeśli od początku to raczej obstawiam na kwestię infrastruktury Orange, odległości od centrali itd.

 

Mówisz, że sieć komputerową masz w domu wymienioną i jest poprawnie wszystko zainstalowane. A spróbuj podpiąć się kablem ethernet bezpośrednio do routera i zobaczyć czy będzie jakaś poprawa? Czy na WiFi jest jakaś różnica?

Jak nie to możesz jeszcze rozważyć tymczasową podmianę routera na jakiś inny. Może router szwankuje?

 

Co można dodatkowo doradzić to na pewno zgłoszenie na Błękitną Linię i niech Ci konsultant sprawdzi jak od jego strony wygląda szybkość łącza w Twojej lokalizacji.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.


keruj_jp napisał(-a):

Mam swój router bodajże Tp-Link 6254.


Chyba niema czegoś takiego jak Tp-Link 6254.

Anonim

Nie dotyczy

Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.

@ wroj

 

Po naprawie gdy "wykryto" złe kable internet działał i wskaźniki mierników prędkości były w granicach 3Mb/s, ponieważ  pan "serwisant" stwierdził złe kable i rozpocząłem malowanie w domu to przy okazji wymieniłem instalację licząc na poprawę działania no i skoro ZŁE..... ale to akurat niczego nie zmieniło nadal było ok. 3 czasem 3,5 Mb/s i przez ostatni ponad rok tak działało aż znowu do tej awarii miesiąc temu, teraz jesteśmy po orkanie Grzegorz i może to powoduje takie spowolnienie.
Gdybym miał możliwość już dawno przeniósłbym się do innego operatora.

 

- Tak mam Tp-Link 6254 - odczyt z tabliczki na routerze.