- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Pozostaje tak jak pisałem wcześniej, podpiąć się kablem bezpośrednio pod router i zobaczyć czy się coś poprawi no i dodatkowo spróbować podstawić inny router żeby wyeliminować ewentualne problemy z urządzeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Może jakiś link do tego routera Tp-Link 6254 to zobaczę jak to wygląda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Możesz zrobić zdjęcie tej tabliczce na routerze? Faktycznie nie ma takiego modelu TP-Linka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
jaryn napisał(-a):Może jakiś link do tego routera Tp-Link 6254 to zobaczę jak to wygląda.
@Anonim, a może to zasilacz do notebooka?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
burebusek napisał(-a):
jaryn napisał(-a):Może jakiś link do tego routera Tp-Link 6254 to zobaczę jak to wygląda.
@jaryn, a może to zasilacz do notebooka?
Podłączenie bezpośrednio kablem do routera, nic nie zmienia szybkość łącza na poziomie 1,02Mb/s
Tak to wygląda:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
To co napisałeś jako model to nazwa sieci Wifi
Model routera to TD-W8960N
Czy tak wygląda Twoje podłączenie kablem jak na zdjęciu? Bo wynika z niego, że korzystasz jednak z sieci bezprzewodowej. Brakuje kabla ethernetowego łączącego router z kartą sieciową komputera.
Sugeruję podłączenie innego routera i sprawdzenie czy to coś zmieni. Jak nie zmieni to znaczy, że wina leży raczej po stronie infrastruktury Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
To przepraszam,
Pisze tp-link i numer więc ............. tak mi wyszło 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
wroj napisał(-a):
Czy tak wygląda Twoje podłączenie kablem jak na zdjęciu? Bo wynika z niego, że korzystasz jednak z sieci bezprzewodowej. Brakuje kabla ethernetowego łączącego router z kartą sieciową komputera.
Nie do zrobienia fotek powyłączałem ten kabel
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Czyli tak jak wyżej. Najpierw podmień router i sprawdź czy pomoże. Zgłoś też sprawę na BOK i niech Ci zmierzą prędkość łącza od swojej strony. Daj znać co z tego wyszło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak to wreszcie jest z tą szybkością internetu.
Statystykę pokazać (całą) tam widać jak parametry wyglądają. Router to raczej dobry.