- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
Witam
13 września przedłużyłem umowę (neostrada) na kolejne 2 lata, przy okazji miałem wybrać sobie gadżet przy przedłużeniu umowy za symboliczna 1zł
Wybrałem "głośnik jbl clip 2"
Dziś łaskawie po prawie 2 miesiącach otrzymałem gadżet ale okazało się ze przyszły jakies tandetne słuchawki warte około 30 zł , głośnik jbl jest warty około 250 zł
Czy miał ktoś podobny problem i czy to jakaś pomyłka i można go wymienić, czy to normalna zagrywka Orange?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
@Spyra Dali co mieli napisz reklamacje w tej sprawie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
Spyra napisał(-a):Witam
13 września przedłużyłem umowę (neostrada) na kolejne 2 lata, przy okazji miałem wybrać sobie gadżet przy przedłużeniu umowy za symboliczna 1zł
Wybrałem "głośnik jbl clip 2"
Dziś łaskawie po prawie 2 miesiącach otrzymałem gadżet ale okazało się ze przyszły jakies tandetne słuchawki warte około 30 zł , głośnik jbl jest warty około 250 zł
Czy miał ktoś podobny problem i czy to jakaś pomyłka i można go wymienić, czy to normalna zagrywka Orange?
@Spyra czy ktoś z Orange kontaktował się z Tobą w sprawie gadżetu? Czy informowano, że nie ma wybranego "prezentu" i zaproponowano inny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
Nikt sie ze mna nie kontaktował w sprawie gadżetu, nie informowano mnie o braku itp.
Ja 2 razy dzwoniłem i pytałem kiedy w końcu go otrzymam ale nikt nie wspomniał że dostane coś innego.
Nie wiem za bardzo jak wybrać reklamacje , tam jest tylko do wyboru reklamacja jeśli rachunki sie nie zgadzają, żadnej innej opcji nie widze...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
@Spyra tak jak napisał @Piotrekk85, złóż skargę za pośrednictwem Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
Ja bym nie marudził co do gadżetu i brał co dają, a jeśli chodzi o składanie reklamacji z portalu to w moim przypadku jest tak, że twierdzą że mogę wysyłać, a w rzeczywistości nie można, taka drobna rozbieżność. Natomiast odpowiedzi na reklamacje jaką się tam składa akurat chodzi o to, aby przywrócić parametry łącza jakie klient miał ustawione, a zostały zmienione wbrew jego woli w sposób niczym nie uzasadniony dostaje odpowiedzi, że jest wszystko w porządku. (tak w skrócie to przedstawiam) pozdrawiam zespół Orange bo na pewno łatwo skojarzyć mój przypadek jak się odpowiada na reklamacje.
Dlatego ja bym brał co dają i nie marudził
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
Spyra napisał(-a):Nikt sie ze mna nie kontaktował w sprawie gadżetu, nie informowano mnie o braku itp.
Ja 2 razy dzwoniłem i pytałem kiedy w końcu go otrzymam ale nikt nie wspomniał że dostane coś innego.
Nie wiem za bardzo jak wybrać reklamacje , tam jest tylko do wyboru reklamacja jeśli rachunki sie nie zgadzają, żadnej innej opcji nie widze...
@Spyra skoro nikt się nie kontaktował, nie wyrażałeś zgody na zmianę, to tak jak radzą inni, masz pełne prawo kwestionować rodzaj dostarczonego "gadżetu". Jeżeli masz smartfon z aplikacją Mój Orange oraz numer komórkowy od Orange, to zgłoszenia możesz dokonać za darmo łącząc się z konsultantem przez aplikację Mój Orange - po pełnym zalogowaniu się do niej danymi użytkownika numeru.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Gadżet przysłali, ale nie to co wybrałem
@Anonim
Ty możesz nie marudzić, pewnie byłbyś zadowolony nawet jakby Ci przysłali "puste pudełko"
Ale w moim przypadku jak coś obiecują to niech dają, mało zarabiają na nas biednych ludziach?
Ja ostatnio przez pomyłkę zapłaciłem rachunek o 2gr za mało to od razu się upomnieli że za mało.
Wiec jeśli obiecują gadżet o takie wartości , to niech dają o podobnej wartości coś innego skoro nie mają obiecanej rzeczy i zanim wyslą niech wszczniej sie ze mną skontaktują czy się zgadzam ma takie coś...
Reklamacja napisana, nie odpuszczę jak sie należy to ma być.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »