- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
Witajcie, od rana na Funbox 3 dioda od światłowodu świeci się na czerwono, dioda od internetu na zielono i net działa Ok. Pytanie o czerwono diodę, czym to może być spowodowane? Reset wtyczkowy nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
@fenomennapisał(-a)Witajcie, od rana na Funbox 3 dioda od światłowodu świeci się na czerwono, dioda od internetu na zielono i net działa Ok. Pytanie o czerwono diodę, czym to może być spowodowane? Reset wtyczkowy nie pomaga.
To bardzo dziwne, mozesz pokazać screenshota z tej strony:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
@fenomen czerwona dioda to znak, że przekroczone zostały parametry optyczne łącza. Jeśli nie chcesz uszkodzić modemu zgłoś to na infolinię jak najszybciej, niech zrobią testy i ewentualnie zdiagnozują problem...
Może to być jakiś zwis, ale to by restart czy reset do fabryki wyjaśnił dopiero. Najpierw wyłącz z prądu, później jeśli umiesz i się nie boisz, przywróć ustawienia fabryczne...to jednak może całkiem wykrzaczyć modem. Ja bym najpierw zadzwonił na infolinię lub zgłosił na czacie
Dopowiem: gdybyś nie miał netu, to by świadczyło, że całkiem światełko jest uszkodzone. Jeśli zaś działa, to (wedle mojej wiedzy) znak, że z parametrami optyki coś nie tak...
Możesz zerknąć w parametry linii FTTH (poziom mocy optycznej odbieranej) Powinno być między -17, a -27 dBm
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
Masz zbyt wysoki parametr Poziom sygnału optycznego odbierania (dBm). Zgłoś to na infolinii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
@fenomen: bardzo słaba moc sygnału odbieranego. Na pewno nic się nie poluzowało?
https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Sygna%C5%82-optyczny/td-p/139339
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FunBox 3
Odpowiedź z czatu:
Mamy chwilowe problemy techniczne, które mają wpływ na Twoje usługi. Intensywnie pracujemy nad uporaniem się z tym problemem. Przepraszamy za utrudnienia!
Czy wysłać Ci SMS-a z informacją o usunięciu awarii?
Dzięki za odpowiedzi, czekamy na SMS;-)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- « Poprzedni
- Następny »