Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FunBox 3


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

FunBox 3

@agat13 faktycznie możesz mieć rację, zważywszy na fakt iż trwało to tak długo, ale też nie można całkowicie wykluczyć jakiegoś uszkodzenia patchcorda przez domowników (tyle że raczej wtedy ponieśliby finansowe skutki takiej wymiany? 🤔).


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14243
  • 58548
  • 710

FunBox 3

@slav72 Tak, jako asysta uszkodzenia- za wizytę techników nie z winy Orange.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29507
  • 271

FunBox 3

@ czyli być może mała "ściema" 😉 ze strony techników z wymianą patchcorda, bo raczej sam z siebie się nie popsuł lub technicy nie mogli jednoznacznie stwierdzić winy domowników i dlatego brak obciążenia finansowego abonenta...


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14243
  • 58548
  • 710

FunBox 3

@fenomenDziała ok? Obciążyli za asystę?


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 67
  • 139
  • 0

FunBox 3


@agat13napisał(-a)

@fenomenDziała ok? Obciążyli za asystę?


  1. Działa ok. Nie nałożyli opłaty. 

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14243
  • 58548
  • 710

FunBox 3

@fenomen ok. Dobre i to, że nie musisz dalej reklamować zasadności wymiany modemów.. oby dobrze już działało