Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Czerwona kontrolka światłowodu!!


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 149
  • 659
  • 4

Czerwona kontrolka światłowodu!!

Konkretny macie poziom sygnału optycznego, ja od dnia instalacji usługi mam cały czas taki poziom

poziom sygnału optycznego.png

Do OLTa licząc długością kabla więcej jak 3 km nie mam, sygnał jest w sumie prawidłowy i usługa działa w porządku, czyżby był wstawiony duży splitter i stąd taki a nie inny sygnał ? 


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1723
  • 8422
  • 64

Czerwona kontrolka światłowodu!!


@Hologramnapisał(-a)

I tu ciekawostka, zrzut ekranu, a wifi działa, internet działa.!!! wszystko jest OK, czerwona kontrolka pali się.

 

home.png

 


Zwróć uwagę, że ta strona jest źle wyświetlona. Czasami tak się zdarza i dopiero po jej odświeżeniu (czasami kilkukrotnym) przedstawia prawidłowe informacje.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13074
  • 53658
  • 626

Czerwona kontrolka światłowodu!!

@Hologram Dalej nie wiemy co na to infolinia? Mają systemy diagnostyczne i to ICH opinia spowoduje przyjęcie uszkodzenia, lub nie...

Zerknij jeszcze czy FB3 się bardzo grzeje od spodu i zafunduj mu dodatkową wentylację. To czasem pomaga, jak ustawisz go osobno, z daleka od innych źródeł ciepła


Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1723
  • 8422
  • 64

Czerwona kontrolka światłowodu!!

@agat13 Jeżeli odłączył go na jakiś czas od zasilania, czyli dał mu ostygnąć, a po włączeniu nadal był problem to przegrzewanie FB bym wykluczył. Do tej pory używałem trzech egzemplarzy FB3 które stoją w rogu szafy między pudełkami od butów a szesnastoportowym switchem i nawet w największe upały nie było problemów z przegrzewaniem. IMHO pod względem stabilności to jest super urządzenie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 73
  • 0

Czerwona kontrolka światłowodu!!

Dzień jak co dzień, koło 14 znowu kontrolka światłowodu czerwona, ja infolinia zgłaszam maxxowi usterkę, ale nie pamiętam mojego numeru klienta więc przekierowanie do konsultanta, facet merytoryczny, kilka pytań, moje sugestie w temacie gorąca i przegrzewania urządzeń, ok poszło do techników, sprawdziliśmy paramatry połączenia od strony orange i po speedteście od mojej po kablu. Czekam na tel od techników.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 73
  • 0

Czerwona kontrolka światłowodu!!

Klasycznie nikt nie dzwonił, usługa działa!!! oni przysyłają sms czy usługa działa i jak wizyta technika jest zbędna prosimy wyślij 1 aby anulować zgłoszenie. Co teraz robić. Wszystko działa al pobieranie i wysyłanie koło 60 a u mnie światłowód 300 i to na kablu bezpośrednio do rutera. !!!


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13074
  • 53658
  • 626

Czerwona kontrolka światłowodu!!

@Hologram  nie potwierdzać, że działa i tyle 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2083
  • 11727
  • 52

Czerwona kontrolka światłowodu!!


@Hologramnapisał(-a)

Klasycznie nikt nie dzwonił, usługa działa!!! oni przysyłają sms czy usługa działa i jak wizyta technika jest zbędna prosimy wyślij 1 aby anulować zgłoszenie. Co teraz robić. Wszystko działa al pobieranie i wysyłanie koło 60 a u mnie światłowód 300 i to na kablu bezpośrednio do rutera. !!!


Skoro wysyłanie i pobieranie masz, nie takie jak w umowie, to zgłaszaj usterkę, pisałem byś technika wezwał, jak się wahasz, to odpuść, niech jest dalej tak jak masz, po co ta cała dyskusja?

 

Tak na marginesie, po co mówisz konsultantom że z gorąca te awarie, sprzęt nie z tego powodu tak działa, masz złe parametry linii i tyle, obstawiam że w zimie będzie podobnie.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 73
  • 0

Czerwona kontrolka światłowodu!!

Nie odpuszczam czekam na techników.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 410
  • 1055
  • 7

Czerwona kontrolka światłowodu!!

A można zobaczyć jaki jest poziom sygnału? (wkleić zrzut parametrów)