Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Witam, od niedawna przeszedłem z internetu 10mb/s (neo) na 80mb/s(neo) i generalnie wszystko było dobrze pierwszego dnia. ( Aktualnie mam funbox'a 2.0)

 

Przyszedł kolejny dzień i niestety ale wywaliło mi światło przez co modem się sam zresetował i od tego momentu zaczęły si problemy ze stabilnością łącza.Ciągłe utraty pakietów, ping powyżej 200 oraz zrywanie połączenie przynajmniej z 10 raz dziennie to norma...

 

Moje pytanie brzmi czy to wina ich czy moja? Wcześniej miałem oferte 10mb/s wraz z liveboxem 2.0 i było wszystko w porządku. Od czasu przejścia na ofertę 80mb/s są same problemy. Poniżej wstawiam screeny starego internetu oraz nowego.

 

(Wstawiam także speedtest aktualnej sytuacji) http://www.speedtest.pl/wynik/170847175internet przed lepszoscia.pngnet lepszy.png

46 ODPOW. 46

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Speed test przeprowadzony na WiFi czy kabel ??

Download: 21.70 Mb/s


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Oczywiście , że przez kabel.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3333
  • 8013
  • 150

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Sprawdź aktualizację, zrestartuj modem i jeśli to nie pomoże, to ja bym wymienił Funboxa. Kontakt z BOK i zapytanie jakie są możliwości wymiany. 

 

 


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Niestety, ale mam najnowszą wersję oprogramowania. Postaram się skontaktować z BOK i dopytać o możliwość wymiany modemu. Generalnie mam jeszcze pytanie odnośnie szybkości internetu czy będzie ona większa czy niestety warunki mojej linii i tak już są dobre?

Anonim

Nie dotyczy

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

@ED3K1337To nie wina FB czy firmware tylko masz sporo do centrali i trochę stare kable inaczej zachowuje się ADSL niż VDSL raczej więcej nie będzie domyślam się że masz około 1km do centrali.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Zrobiłem screena pierwszego dnia od razu po podłączeniu  vdsl 80mb/s i wyglądało to tak, że miałem 35mb/s a teraz mam 31 także skąd ta różnica? Po upływie dalszego czasu ta szybkość będzie nadal spadać?internet po lepszosci.png


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4115
  • 56

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Jeżeli wywaliło Ci prąd w okresie stabilizacji łącza, to nic dziwnego że teraz dzieją Ci się "jaja", bo odebrano to było jako problem z łączem, zerwanie synchronizacji 🙂 Poproś o ponowienie okresu stabilizacji albo przeczekaj ten do końca. Może zmaleć prędkość jak i wzrosnąć, tak samo ping, może się zmniejszyć albo zwiększyć, bo DLM czuwa w tym czasie i patrzy na co linia pozwala i ustawia synchro jak i przeplot.

 

I jeszcze jedna uwaga, speedtest rób bez włączonego dekodera jeżeli posiadasz IPTV, bo wtedy na speedteście masz mniej, bo telewizja rezerwuje sobie pasmo, do 8Mb/s w jakości HD.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 29
  • 2
  • 0

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

Czyli trzeba zadzwonić i spytać się czy mogą mi włączyć okres stabilizacji łącza od nowa tak?

 

Ps. Wiesz może na jaki numer muszę zadzwonić aby dali mi znowu okres stabilizacji?

Anonim

Nie dotyczy

Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada

@ED3K1337Od kiedy masz vdsl? a numer 510 100 100