- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Witam, od niedawna przeszedłem z internetu 10mb/s (neo) na 80mb/s(neo) i generalnie wszystko było dobrze pierwszego dnia. ( Aktualnie mam funbox'a 2.0)
Przyszedł kolejny dzień i niestety ale wywaliło mi światło przez co modem się sam zresetował i od tego momentu zaczęły si problemy ze stabilnością łącza.Ciągłe utraty pakietów, ping powyżej 200 oraz zrywanie połączenie przynajmniej z 10 raz dziennie to norma...
Moje pytanie brzmi czy to wina ich czy moja? Wcześniej miałem oferte 10mb/s wraz z liveboxem 2.0 i było wszystko w porządku. Od czasu przejścia na ofertę 80mb/s są same problemy. Poniżej wstawiam screeny starego internetu oraz nowego.
(Wstawiam także speedtest aktualnej sytuacji) http://www.speedtest.pl/wynik/170847175
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Speed test przeprowadzony na WiFi czy kabel ??
Download: 21.70 Mb/s
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Oczywiście , że przez kabel.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Sprawdź aktualizację, zrestartuj modem i jeśli to nie pomoże, to ja bym wymienił Funboxa. Kontakt z BOK i zapytanie jakie są możliwości wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Niestety, ale mam najnowszą wersję oprogramowania. Postaram się skontaktować z BOK i dopytać o możliwość wymiany modemu. Generalnie mam jeszcze pytanie odnośnie szybkości internetu czy będzie ona większa czy niestety warunki mojej linii i tak już są dobre?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337To nie wina FB czy firmware tylko masz sporo do centrali i trochę stare kable inaczej zachowuje się ADSL niż VDSL raczej więcej nie będzie domyślam się że masz około 1km do centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Zrobiłem screena pierwszego dnia od razu po podłączeniu vdsl 80mb/s i wyglądało to tak, że miałem 35mb/s a teraz mam 31 także skąd ta różnica? Po upływie dalszego czasu ta szybkość będzie nadal spadać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Jeżeli wywaliło Ci prąd w okresie stabilizacji łącza, to nic dziwnego że teraz dzieją Ci się "jaja", bo odebrano to było jako problem z łączem, zerwanie synchronizacji 🙂 Poproś o ponowienie okresu stabilizacji albo przeczekaj ten do końca. Może zmaleć prędkość jak i wzrosnąć, tak samo ping, może się zmniejszyć albo zwiększyć, bo DLM czuwa w tym czasie i patrzy na co linia pozwala i ustawia synchro jak i przeplot.
I jeszcze jedna uwaga, speedtest rób bez włączonego dekodera jeżeli posiadasz IPTV, bo wtedy na speedteście masz mniej, bo telewizja rezerwuje sobie pasmo, do 8Mb/s w jakości HD.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Czyli trzeba zadzwonić i spytać się czy mogą mi włączyć okres stabilizacji łącza od nowa tak?
Ps. Wiesz może na jaki numer muszę zadzwonić aby dali mi znowu okres stabilizacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Od kiedy masz vdsl? a numer 510 100 100
- « Poprzedni
- Następny »