- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Na firefoxie jest dokładnie to samo z tym , że prędkość dochodzi do 1.9mb/s i spada do 700-800kb/s.
Przeskanuje komputer być może jakiś wirus jest czy jakiś robak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Nie sadze że był wirus ale może ze masz Avasta? przeskanuj tym
https://www.dobreprogramy.pl/Malwarebytes,Program,Windows,13117.html
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Jeśli chodzi o antywirusa to nie mam żadnego z tego powodu, że jest mi on zbędny.
Jedyne co posiadam to ccleanera którego używam od czasu do czasu.
Malwarebytes wykrył coś w google chrome co mnie dziwi bardzo.
Jest to jakieś bardzo złośliwe oprogramowanie i możliwe, że ono powoduje te spadki prędkości ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Jak coś zostało wykryte to trzeba to usunąć bo siedzi nie tylko w Chrome ale tez w systemie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
Usunąłem to już.
Spróbuje teraz pobrać ten plik 5gb.
EDIT: Niestety problem nadal występuje i spada z 2.6mb/s do 200kb 😕
Nie mam już pomysłu jak to naprawić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337Możesz cofnąć zainstalowany sterownik ale obawiam się że to problem jest u ciebie na linii.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ciągłe zrywanie połączenia, utrata pakietów oraz duży ping VDSL 80mb/s orange neostrada
@ED3K1337 twoje problemy to usterka na linii, zgłoszenie wysmaż, kontakt z Orange, czat masz za darmo.
Tak na koniec, niby antywirus zbędny, ale czasem warto skan zrobić, darmową wersję zainstaluj i sprawdż, jeśli masz coś starszego niż Windows 10 to antywirus potrzebny ...
- « Poprzedni
- Następny »