Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Ciągłe problemy z dostępem do sieci


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 76
  • 0

Ciągłe problemy z dostępem do sieci

@agat13 sami zalecili zerwanie umowy - powiedzieli ze nic się nie da już zrobić 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2759
  • 10140
  • 54

Ciągłe problemy z dostępem do sieci

@agat13 Dla ciebie może niedopuszczalne ale praktyka monterów jest taka jaka jest. Cała linia jest często w takim stanie że to czy kabel instalacyjny najczęściej dwu parowy będzie rozparowany nie ma żadnego istotnego znaczenia. 


Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2759
  • 10140
  • 54

Ciągłe problemy z dostępem do sieci


@wjeglinskinapisał(-a)

@agat13 sami zalecili zerwanie umowy - powiedzieli ze nic się nie da już zrobić 


Hehe czyli tak jak myślałem. Kable pamiętają jeszcze PRL to co tu się dziwić.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14341
  • 58935
  • 720

Ciągłe problemy z dostępem do sieci

@wjeglinski  to problemem jest obciążenie centrali czy sieć? Coś kręcą 

@marder  zawsze coś da się na instalacji zrobić...na magistrali czy rozdzielczych gorzej, no to wymaga naprawy ekipy, ale instalacja taka jak ta zawsze może być wymieniona 

Nie twierdzę, że to reguła, ale czasem nowa instalacja czyni cuda z łączem


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 76
  • 0

Ciągłe problemy z dostępem do sieci

@agat13  sam nie wiem co oni wyrabiaja - tak to nie moga naprawic a tak to nowe zgloszenie o sprawdzenie instalacji

"Według klienta instalacja została niepoprawnie założona. Najprawdopodobniej przez to klient ma problemy z internetem (zrywanie łącza itp.) Stanowisko Partnera Technicznego: Instalacja została wykonana poprawnie. Brak mocowania gniazdka do ściany zostało wykonane tak jak sobie zażyczył klient. Podłączenie klienta w pionie teletechnicznym podłączone prawidłowo. Jeżeli klient twierdzi, że usługa nie działa prawidłowo proszę o przysłanie usługi na uszkodzenie w celu sprawdzenia i wykonania pomiarów na łączu - prośba o weryfikację problemów z internetem"

i oczywiscie na moj koszt przyjazd zapewne by byl - bo zrobia jeden maly pomiar i powiedza ze wszystko jest okey


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6480
  • 26609
  • 216

Ciągłe problemy z dostępem do sieci

@wjeglinski 

Dlaczego nie chciałeś żeby gniazdko było zamocowane do ściany?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 76
  • 0

Ciągłe problemy z dostępem do sieci


@j131napisał(-a)

@wjeglinski 

Dlaczego nie chciałeś żeby gniazdko było zamocowane do ściany?


a czy ja chcialem? nie. tak zamontowal technik

teraz nagle mam zgloszenie techniczne od dzialu reklamacji, ale sami mi powiedzieli na czacie ze zapewne zaplace za asyste 🙂 bo usluga dziala jak chce, a jak popadnie ze technik zrobi np jeden pomiar i mu sie zapnie na predkosc no to po asyscie


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14341
  • 58935
  • 720

Ciągłe problemy z dostępem do sieci

@wjeglinski Ja bym wysłał fotki i zapytał, czy to jest poprawne wykonanie instalacji szrokopasmowej? No niechby technik przyszedł do mnie i dyskutował przy takim bałaganie...A pomiary? Choćbym miał zapłacić, to bym zrobił...Nie mają prawa wypaść pozytywnie, przy takiej ilości błędów. Gniazdo można samemu zamocować, nawet jak przewodu jest za dużo. Skrócić, podkręcić pod śrubki i przykleić do ściany. Filozofia żadna...

Zagotował mnie ten odpis "technika" ...


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 76
  • 0

Ciągłe problemy z dostępem do sieci


@agat13napisał(-a)

@wjeglinski Ja bym wysłał fotki i zapytał, czy to jest poprawne wykonanie instalacji szrokopasmowej? No niechby technik przyszedł do mnie i dyskutował przy takim bałaganie...A pomiary? Choćbym miał zapłacić, to bym zrobił...Nie mają prawa wypaść pozytywnie, przy takiej ilości błędów. Gniazdo można samemu zamocować, nawet jak przewodu jest za dużo. Skrócić, podkręcić pod śrubki i przykleić do ściany. Filozofia żadna...

Zagotował mnie ten odpis "technika" ...


dzisiaj ma do mnie dzwonić ktoś z działu reklamacji - powiedziałem, że nie zamierzam dopłacać do tego, gdy nawet z działu technicznego wpisywali, że instalacja jest źle zrobiona.

to będę czekał i powiem co i jak - jeśli mam płacić, za coś co nie działa, a znając naszych techników to nie naprawią, w większości robią zdalną diagnostykę i tyle - ot cała ich robota.

a z tego co wiem, to przeciążenie centrali wpisali jakoś nocą - bo dzwoniłem na infolinię w nocy i tam ileś minut temu było zamknięte - co też jest dziwne.

ale pominę te fakty - bo tyle nerwów już mi przez ten internet zeszło że szkoda słow


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14341
  • 58935
  • 720

Ciągłe problemy z dostępem do sieci

@wjeglinski Są rzeczy i warunki na które nie mamy wpływu przy sieci...Tu widzę błędy, których bym nie odpuścił...Odrobina wiedzy i można sprawę załatwić, czy się to monterom podoba, czy nie...