- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
😃 @PARANOJA czasem można odnieść takie wrażenie że obu stronom nie zależy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Arti_Kn_Pl ogólnie zacząłem rozmowę najpierw z botem na chacie Inei, że chce dowiedzieć się czy jest możliwość podłączenia światłowodu, po czym od razu przełączyło mnie do osoby i po podaniu mojego adresu odpisała mi, że jest możliwość podłączenia, i wtedy przedstawiłem swój problem. Dodatkowo dodam, że technik INEAi który doprowadzał i podłączał, też podczas jednej z rozmów sugerował wzięcie kogoś innego. Szczerze kontakt z Orange jest tak pogmatwany i ich chęci do zrobienia jakiegoś ruchu są znikome, że w sumie jestem wstanie uwierzyć w coś takiego:
Inea: "Wstrzymaliśmy sprzedaż"
Orange: "Aha, ok"
Orange-> Klient : "Wstrzymaliśmy sprzedaż skontaktujemy się jak będzie możliwość"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Pawełjnapisał(-a)Dodatkowo dodam, że technik INEAi który doprowadzał i podłączał, też podczas jednej z rozmów sugerował wzięcie kogoś innego.
W jakim sensie kogoś innego? Jest jeszcze inny operator który świadczy usługi po ich sieci? Jak nie zadzwonisz ponownie do Orange to dalej nie będziesz wiedział na czym stoisz. W czym leży problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
Może, nie jasno napisałem, ale do Orange dzwoniłem wiele razy nawet w dniu w którym technik czekał, żeby dalej podłączyć, nawet sam rozmawiał z Orange. Z tych rozmów, z których nic nie wynikło i jedyną informacje jaką "mogą podać"(przeczytać z systemu) "wstrzymana gotowość sprzedażowa" trzeba czekać i czasami poproszą o nr telefonu to ktoś oddzwoni za +4 dni i powie to samo. Nikt na telefonie nie wie nic czego w systemie nie ma, ani nie ma(chyba) możliwości nawet przekazać czegoś dalej, nawet jak szukałem osoby odpowiedzialnej za projekt od strony Orange dostawałem informacje że nie mają nr telefonu do takiej osoby. Odnośnie ktoś inny, na stronie Inea można sprawdzić po swoim adresie kto świadczy usługi na ich łączach.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Pawełj Jeśli wstrzymana gotowość sprzedażowa to znaczy że operatorzy muszą ustalić zasady współpracy miedzy sobą. Tobie pozostaje tylko spokojnie czekać, ewentualnie przypominać się co jakiś czas. Jeśli nie chcesz czekać to spróbuj zadzwonić do UPC. Komórkowców nie polecam a reszty nie znam. Może UPC ma już wszystko z INEĄ ustalone i może świadczyć usługi od zaraz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
Na początku grudnia byli u mnie przedstawiciele z Upc i przedstawili swoją ofertę, z uwagi na fakt, że z Orange mam umowę chyba ponad 10 lat nie chciałem nic zmieniać i po prostu ją poszerzyć. Na początku maraca zostały podłączone pierwsze domy w mojej miejscowości, więc odezwałem się do oranga z chęcią podłączenia się, dostałem informacje że jak będzie możliwość to odzwonią. Oddzwonili w połowie marca i powiedzieli że jest możliwość podłączenia przed świętami Wielkanocnymi. Niestety nikt się nie pojawił ani nie dostałem żadnej informacji i po próbie kontaktu Panowie pojawili się miesiąc później 28 kwietnia. Tego dnia poza moim domem podłączali także sąsiada, który od razu miał połączenie w innej sieci. Z kolej za dwa dni podłączali sąsiada obok, który również ma w Orange i także bez jakiegokolwiek problemu został podłączony. Podsumowując nie chodzi o to że ja czekam na możliwość podłączenia, czekam jako ostatni, który ma od 61 dni podłączony i działający światłowód w domu na ustalenie zasad, które raczej zostały ustalone z uwagi na podłączenie innych osób z mojej miejscowości popadających umowy z Orange i ogólnie wystartowanie projektu. Dodatkowego odczuwam, że nikt nie chce zająć się sprawą, a ja sam nie jestem wstanie się skontaktować z osoba mogącą cokolwiek podziałać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
Myślałem że Orange jeszcze nie świadczy usług FTTH po sieci Inea. Jeśli jednak jest tak jak piszesz to nie wiem w czym jest problem skoro podłączyli już kilka osób na tej ulicy. Może jakiś pracownik Orange czytający to forum pomoże Ci wyjaśnić tą dziwną sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Pawełj zadzwoń na infolinie i zapytaj sie jaki jest status zamowienia i co odpisali monterzy (o ile wpadlo do nich zlecenie).
tutaj nikt Ci nie odpowie co sie dzieje z Twoim zamówieniem 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
W skrócie po rozmowie na chacie, nie dowiedziałem się nic nowego. "wstrzymana sprzedaż" i "sprawdzę 10,07,2021- i wyślę do Pana sms-a, czy już będzie możliwość. Czy cos się zmieni." Czyli nic nowego poza jeszcze dłuższym czasem oczekiwania.
Poza tym nie liczę na rozwiązanie sprawy, a bardziej na jakakolwiek pomysły bo już dzwoniłem nawet do beneficjenta z zapytaniem o projekt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@marder"wstrzymana sprzedaż"? może cofnęli albo calkowicie wycofali testlab na adresie. gdzie składałeś zamówienie? www, salon, active?