- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
Od 28 kwietnia, dnia w którym został doprowadzony światłowód do domu przez technika INEA, nie został on podłączony. Technik przy chyba przekierowaniu portów na nowy światłowód napotkał problem co uniemożliwiło dalsze podłączenie, podobno orange nie wyraził zgody. Do dodatkowo dodam, że technik przetestował światłowód i miał na nim moc. Po rozmowie tego samego dnia z najpierw na linii pomocniczej a potem z technikami Orange dowiedziałem się o jakieś awarii na kilkanaście numerów w tym moim i mojego sąsiad, który po rozmowie z technikiem miał mieć podłączany internet też prze światłowód z innej firmy. Niestety okazało się że nie ma żądnej awarii i od razu mieli dostęp do Internetu. Dodatkowo ok tydzień później, sąsiad mieszkający 2 mieszkania obok miał podłączany światłowód z Orange i tam też wszystko poszło bez problemu. Jakkolwiek próbna kontaktu z Orange, dowiaduje się że prace zostały wstrzymane, albo wcześniej, że niby zrezygnowałem ze światłowodu, a rozmowa kończy się zdaniem że jak będzie możliwość to się z panem skontaktujemy lub proszą o numer i odganiają 3 dni później z tym samym zdaniem. Wcześniej dowiadywałem się, ż wina leży po stronie Ineai, jednak oni od razu odsyłają mnie do Oranga z uwagi, że z nimi mamy mieć umowę Obecnie mija prawie 2 miesiące od pierwszej wizyty techników, chodź już pierwsza data miał być przed świętami Wielkanocami i brak jakichkolwiek informacji. Czy ktoś może ma jakikolwiek pomysł na rozwiązanie tej sprawy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Pawełj prawdopodobnie zabrakło zasobów..to kwestia na styku dwóch operatorów i dojść do sedna problemu będzie trudno. Spróbuj się dowiedzieć czegoś w Inei
.https://www.inea.pl/obsluga-klienta/sprawdz-zasieg ......i sprawdzić na mapie zasięgu na stronie Orange jaki status ma Twój adres.
https://www.orange.pl/poradnik/twoj-internet/aktualny-zasieg-swiatlowodu-orange-ftth/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
Z Ineai dowiaduje się że to nie ich sprawa i to Orange powinno się tym zająć, na mapie Oranga która była aktualizowana 10-04-2021 nie ma nic, nawet możliwości zwykłego internaut, obecnie mam z telefonu stacjonarnego. Natomiast mapa Inei niebardzko chce działać. Dodatkowo dodam, że na stronie https://capap.gugik.gov.pl/mapa/cppc/CPPC-internet/ pod moim adresem widać możliwość podłączanie przez różne firmy takimi jak Orange i Inea .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Pawełj niedawno był temat o aktualizacji baz danych zasiegów. Są w tym sporo opóźnienia...i niespójność...pisz i do Skierniewic
Orange Polska S.A.
ul Jagiellońska 34, 96-100 Skierniewice
I do Inei
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Pawełj Dzwoń na infolinię i niech się określą czy podłączą Cię czy nie. Jeśli nie to szukaj innego operatora bo szkoda czasu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@marder ,szczerze nie mam ochoty do nich dzwonić, czekać i jeszcze płacić za to żeby dowiedzieć się że jak będzie możliwość to podłączą, a też nie za bardzo chce innego operatora. Chociaż już obecna umowa się kończy więc jak jeszcze przez jakiś okres nic nie zrobią to po prostu wszystko zostanie przeniesione
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@agat13 INea ODp:
W takim razie należy się kontaktować z operatorem Orange. Jeśli nasza firma jest wykonawcą dla operatora Orange, to to on na podstawie umowy międzyoperatorskiej powinien się z nami skontaktować wyznaczonym kanałem komunikacji na Pana rzecz. Umowę podpisuje Pan z Orange, zatem to Orange się zobowiązuje do spełnienia jej warunków i zapewnienia Panu łącza.To ten operator, z którym Pan podpisuje umowę, powinien się z nami kontaktować. Nie Pan, Pan jako ich klient nie powinien na własną rękę tej sprawy załatwiać, a właśnie operator.
Niestety nie mogę Panu w tej sytuacji pomóc,
Niestety piłeczka po stronie Orange które nic nie robi od blisko 2 miesięcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
Bo szczerze, nie widzę powodu aby Orange nie chciało cię podłączyć tym bardziej na strukturze Inei. Jeśli wstrzymana jest gotowość sprzedażowa to na zlecenie właśnie Inei.
Inna sprawa to że Orange nie robi za wiele aby wymusić na Inei wznowienie tej gotowości.
W Orange odbywa się to na zasadzie:
Orange do Inei: "Dlaczego nie podłączyliście nam klienta na tym adresie ?
Inea: "Wstrzymaliśmy sprzedaż"
Orange: "Aha, ok"
Proces zakończony. I nikt dalej nie interweniuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@Arti_Kn_Pl tu myślę jest jakiś problem w przepływie informacji czy punkcie styku międzyoperatorskim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak podłączenia światłowodu mimo doprowadzenia go do domu
@agat13 jedni lepsi od drugich 😉😉😉
- « Poprzedni
- Następny »