Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 5
  • 0

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

[ Edytowane ]

Nr zgłoszenia - xxxxxxxxx, zgłoszono 20 listopada, brak Neostrady i sygnału tel. Nikt nie jest mi w stanie powiedzieć, jak długo jeszcze potrwa awaria, brak kontaktu od strony serwisu.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

Poziom 24, Specjalista
  • 1090
  • 562
  • 23

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

[ Edytowane ]

Złóż reklamację. Podaj tam numer zgłoszenia, zażądaj rekompensaty,

Zespół Nasz Orange
  • 2234
  • 3164
  • 116

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

[ Edytowane ]

yacor napisał:

(...) zgłoszono 20 listopada, brak Neostrady i sygnału tel. Nikt nie jest mi w stanie powiedzieć, jak długo jeszcze potrwa awaria, brak kontaktu od strony serwisu.


Doradcy na czacie/infolinii nie informują o przewidywanym terminie naprawy? Podają jakiś tego powód?

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 5
  • 0

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

[ Edytowane ]

Wiktor napisał(-a):

yacor napisał:

(...) zgłoszono 20 listopada, brak Neostrady i sygnału tel. Nikt nie jest mi w stanie powiedzieć, jak długo jeszcze potrwa awaria, brak kontaktu od strony serwisu.


Doradcy na czacie/infolinii nie informują o przewidywanym terminie naprawy? Podają jakiś tego powód?


 

Dowiedziałem się, że niestety nie mają informacji technicznych, nie znają terminu realizacji, nie mają kontaktu do serwisantów, jedyne co mogą, to notkę w zgłoszeniu z prośbą o kontakt ze zgłaszającym. Co tydzień dostaję sms z informacja o kolejnym terminie realizacji.

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 5
  • 0

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

[ Edytowane ]

-brtk- napisał(-a):

Złóż reklamację. Podaj tam numer zgłoszenia, zażądaj rekompensaty,


 

Oczywiście, że to zrobię, po usunięciu usterki, na razie chciałbym odzyskać internet... 

Zespół Nasz Orange
  • 2234
  • 3164
  • 116

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu


yacor napisał:
(...) Co tydzień dostaję sms z informacja o kolejnym terminie realizacji.

Czyli terminy jakieś padają, ale... niestety są zmieniane :/. Ile razy już dostałeś SMS-a z nowym, przewidywanym terminem naprawy?

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 8, Poszukiwacz
  • 4
  • 5
  • 0

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu


Wiktor napisał(-a):

yacor napisał:
(...) Co tydzień dostaję sms z informacja o kolejnym terminie realizacji.

Czyli terminy jakieś padają, ale... niestety są zmieniane :/. Ile razy już dostałeś SMS-a z nowym, przewidywanym terminem naprawy?


Terminy przychodzą, jednak nie z infolinii, tam nic o terminach nie wiedzą, przynajmniej taką informację dostałem. SMS'ów przyszło juz sześć o treści "Witamy, w związku z koniecznościa wykonania dodatkowych czynności naprawczych, termin usunięcia uszkodzenia nr *** dla sieci stacjonarnej został przesunięty do 2017-12-07 . Ponowny kontakt w sprawie nie jest konieczny. Przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy Orange"

 

Zespół Nasz Orange
  • 2234
  • 3164
  • 116

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

To faktycznie duuużo... Eh Emotikon: sfrustrowany
Teoretycznie doradcy powinni widzieć treści komunikatów, jakie są do Ciebie kierowane i w których widać kolejne terminy.

Z tego co się orientuję, to termin naprawy - owszem - może być jeden, drugi czy trzeci raz przesunięty (wiadomo: stopień skomplikowania sprawy, jakieś formalne przeszkody do "przeskoczenia", różne sytuacje związane z reorganizacją pracy techników itp. Pisał o tym kiedyś @Piotrekk85 ), ale... jest jakaś granica w wyznaczaniu tych kolejnych dat.
Jeśli termin naprawy został już zmieniony po raz trzeci - to możesz doradcę poprosić, zasugerować, delikatnie wymóc ;-P, by w tej sytuacji wysłał ponaglenie do techników Emotikon: MrugającyEmotikon: Mrugający.

| Założyłeś temat? Pamiętaj, aby oznaczyć najlepszą odpowiedź jako rozwiązanie | Lubisz pomagać innym? Zostań Herosem Nasz Orange |

Poziom 29, Specjalista
  • 6684
  • 6080
  • 69

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

@Wiktor i @yacor, z mojego, ostatniego doświadczenia z awarią mogę powiedzieć, że nie było żadnej synchronizacji pomiędzy zgłoszeniem do systemu, a wizytą techników. Oni już byli, a smsy szły i net jakimś cudem przy nich był super od poprzedniego dnia. Musiałem im to pokazać na screenach i smsach, bo pewnie byłbym obciążony kosztami...tak przypuszczam. Ale ja mam, póki co, dobrych technikówEmotikon: Bardzo szczęśliwy

Poziom 24, Specjalista
  • 1090
  • 562
  • 23

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu


yacor napisał(-a):

-brtk- napisał(-a):

Złóż reklamację. Podaj tam numer zgłoszenia, zażądaj rekompensaty,


 

Oczywiście, że to zrobię, po usunięciu usterki, na razie chciałbym odzyskać internet... 


Ja bym teraz to napisał, po co po zrealizowaniu zgłoszenia? Reklamacja ma inną siłę przebicia jak zwykłe zgłoszenie, tym bardziej, że już któryś raz Ci przesuwają termin naprawy. A tutaj należy Ci się bonifikata za niedziałającą usługę.