Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Witam,awarie zgłosiłem 7 pazdziernika br. Niestety do tej pory nie jest nic zrobione a termin.z wczoraj zostal przesuniett znowu na.12 listopada, czy to nie za dlugi czas naprawy usterki? Nikt z orange nie poraczyl poinformowac o kolejnej (chyba 5 zmianie terminu naprawy) czy to jest zdrowe podejscie do wieloletniego i wielouslugowego klienta? Pozdrawiam.
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Co do braku informacji - masz rację, powinieneś dostać smsa o ile podałeś numer kontaktowy w zgłoszeniu.

Co do samej awarii - nie ma maksymalnego czasu na naprawę. Czasem sprawy są bardziej skomplikowane. Za brak usługi przysługuje Ci bonifikata i odszkodowanie. Jeśli oczekujesz przyśpieszenia, złóż reklamację np. przez mój Orange.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

11 ODPOW. 11

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Co do braku informacji - masz rację, powinieneś dostać smsa o ile podałeś numer kontaktowy w zgłoszeniu.

Co do samej awarii - nie ma maksymalnego czasu na naprawę. Czasem sprawy są bardziej skomplikowane. Za brak usługi przysługuje Ci bonifikata i odszkodowanie. Jeśli oczekujesz przyśpieszenia, złóż reklamację np. przez mój Orange.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Numery byly podane dwa kontaktowe,rozumiem awaria ale zmiana czasu z tydzien na tydzien to troche "granie w ..." ,probowalem przyspieszac,jedynie przychodza wiadomosci ze zajmuje sie nia kierownik interwencji ale nie daje to nic.Na dzien dzisiejszy jestem przez 23 dni bez telefonu stacjonarnego oraz internetu

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Chcialem sie dowiedziec czego dotyczy konkretniej awaria poniewaz sasiedzi nie narzekaja na.brak uslug to nic nikt nie wie,jedynie "technicy" ale nie ma mozliwosci skontaktowac sie z nimi.Nie ma zadnej kwestii prawnej/regulaminowej na zerwanie umowy z wszystkich uslug bez ponoszenia kosztow? Przepraszam za bledy ale korzystam z telefonu.

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Musisz sprawdzić papiery. Jeśli masz umowę starszą niż 5-7 lat wstecz i jej nie przedłużałeś poprzez aneks lub BZU (aby objął Cię nowszy regulamin), to już nie ma automatyzmu. W bardzo starych umowach był taki zapis.

Zostaje też tryb reklamacyjny z takim oczekiwaniem. Tylko moim zdaniem jak masz możliwość innego operatora, lepiej ciągnąć odszkodowanie. Bo można na tym zarobić.

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Aha rozumiem, a jezeli chodzi oo odszkodowanie to mniejwiecej czego mozna sie spodziewac ? Jaki przelicznik na dzien?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Dostajesz dwie rzeczy w promocjach od 5-7 lat (w mega starych mogło być inaczej):
1)bonifikata 1/30 za każdy dzień przerwy - czyli zwrot tego co jest normalnie na fakturze
2) odszkodowanie 1/30 za każdy dzień przerwy - extra kasa - która idzie na przyszłe rachunki lub możesz poprosić o przelanie jej na konto.

Pozycje 1 i 2 są niezależne.

Jeśli np. płacisz 100 zł miesięcznie, to masz extra 100 zł za miesiąc.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Aha rozumiem,jest jakas skomplikowana procedura z otrzymaniem tej rekompensaty?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39019
  • 1390

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Musisz wystąpić o zwrot poprzez reklamację. Warto też nie pisać co kilka dni. Jeśli będzie powyżej miesiąca albo przyjdzie rachunek - to wtedy warto napisać. Czasem Orange ciśnie aby naliczyć to po zamknięciu całej naprawy (ale jeśli będzie to długi czas)- ale regulamin i prawo telekomunikacyjne nie precyzuje tej kwestii, ale masz prawo w dowolnym momencie kiedy usługa nie działa.

Jeśli masz promocję np. Orange Love, w której opłata zależy od terminowego płacenia - to lepiej zrobić to przed rachunkiem, bo korekty są czasem rozliczane przy kolejnym rachunku dopiero (więc możesz stracić rabat jak nie opłacisz faktury w terminie).

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.

Bardo mnie ciekawi jaka musi byc to awaria ze czas realizacji wstepnie wynosi 5 tygodni?