- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
30-10-2017
20:52
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
20:52
Witam,awarie zgłosiłem 7 pazdziernika br. Niestety do tej pory nie jest nic zrobione a termin.z wczoraj zostal przesuniett znowu na.12 listopada, czy to nie za dlugi czas naprawy usterki? Nikt z orange nie poraczyl poinformowac o kolejnej (chyba 5 zmianie terminu naprawy) czy to jest zdrowe podejscie do wieloletniego i wielouslugowego klienta? Pozdrawiam.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
30-10-2017
20:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
20:58
Co do braku informacji - masz rację, powinieneś dostać smsa o ile podałeś numer kontaktowy w zgłoszeniu.
Co do samej awarii - nie ma maksymalnego czasu na naprawę. Czasem sprawy są bardziej skomplikowane. Za brak usługi przysługuje Ci bonifikata i odszkodowanie. Jeśli oczekujesz przyśpieszenia, złóż reklamację np. przez mój Orange.
Co do samej awarii - nie ma maksymalnego czasu na naprawę. Czasem sprawy są bardziej skomplikowane. Za brak usługi przysługuje Ci bonifikata i odszkodowanie. Jeśli oczekujesz przyśpieszenia, złóż reklamację np. przez mój Orange.
11 ODPOW. 11
30-10-2017
20:58
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
20:58
Co do braku informacji - masz rację, powinieneś dostać smsa o ile podałeś numer kontaktowy w zgłoszeniu.
Co do samej awarii - nie ma maksymalnego czasu na naprawę. Czasem sprawy są bardziej skomplikowane. Za brak usługi przysługuje Ci bonifikata i odszkodowanie. Jeśli oczekujesz przyśpieszenia, złóż reklamację np. przez mój Orange.
Co do samej awarii - nie ma maksymalnego czasu na naprawę. Czasem sprawy są bardziej skomplikowane. Za brak usługi przysługuje Ci bonifikata i odszkodowanie. Jeśli oczekujesz przyśpieszenia, złóż reklamację np. przez mój Orange.
30-10-2017
21:13
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
21:13
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Numery byly podane dwa kontaktowe,rozumiem awaria ale zmiana czasu z tydzien na tydzien to troche "granie w ..." ,probowalem przyspieszac,jedynie przychodza wiadomosci ze zajmuje sie nia kierownik interwencji ale nie daje to nic.Na dzien dzisiejszy jestem przez 23 dni bez telefonu stacjonarnego oraz internetu
30-10-2017
21:23
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
21:23
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Chcialem sie dowiedziec czego dotyczy konkretniej awaria poniewaz sasiedzi nie narzekaja na.brak uslug to nic nikt nie wie,jedynie "technicy" ale nie ma mozliwosci skontaktowac sie z nimi.Nie ma zadnej kwestii prawnej/regulaminowej na zerwanie umowy z wszystkich uslug bez ponoszenia kosztow? Przepraszam za bledy ale korzystam z telefonu.
30-10-2017
21:30
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
21:30
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Musisz sprawdzić papiery. Jeśli masz umowę starszą niż 5-7 lat wstecz i jej nie przedłużałeś poprzez aneks lub BZU (aby objął Cię nowszy regulamin), to już nie ma automatyzmu. W bardzo starych umowach był taki zapis.
Zostaje też tryb reklamacyjny z takim oczekiwaniem. Tylko moim zdaniem jak masz możliwość innego operatora, lepiej ciągnąć odszkodowanie. Bo można na tym zarobić.
Zostaje też tryb reklamacyjny z takim oczekiwaniem. Tylko moim zdaniem jak masz możliwość innego operatora, lepiej ciągnąć odszkodowanie. Bo można na tym zarobić.
30-10-2017
21:35
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
21:35
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Aha rozumiem, a jezeli chodzi oo odszkodowanie to mniejwiecej czego mozna sie spodziewac ? Jaki przelicznik na dzien?
30-10-2017
21:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
21:39
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Dostajesz dwie rzeczy w promocjach od 5-7 lat (w mega starych mogło być inaczej):
1)bonifikata 1/30 za każdy dzień przerwy - czyli zwrot tego co jest normalnie na fakturze
2) odszkodowanie 1/30 za każdy dzień przerwy - extra kasa - która idzie na przyszłe rachunki lub możesz poprosić o przelanie jej na konto.
Pozycje 1 i 2 są niezależne.
Jeśli np. płacisz 100 zł miesięcznie, to masz extra 100 zł za miesiąc.
30-10-2017
21:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
21:42
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Aha rozumiem,jest jakas skomplikowana procedura z otrzymaniem tej rekompensaty?
30-10-2017
21:50
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
30-10-2017
21:50
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Musisz wystąpić o zwrot poprzez reklamację. Warto też nie pisać co kilka dni. Jeśli będzie powyżej miesiąca albo przyjdzie rachunek - to wtedy warto napisać. Czasem Orange ciśnie aby naliczyć to po zamknięciu całej naprawy (ale jeśli będzie to długi czas)- ale regulamin i prawo telekomunikacyjne nie precyzuje tej kwestii, ale masz prawo w dowolnym momencie kiedy usługa nie działa.
Jeśli masz promocję np. Orange Love, w której opłata zależy od terminowego płacenia - to lepiej zrobić to przed rachunkiem, bo korekty są czasem rozliczane przy kolejnym rachunku dopiero (więc możesz stracić rabat jak nie opłacisz faktury w terminie).
Jeśli masz promocję np. Orange Love, w której opłata zależy od terminowego płacenia - to lepiej zrobić to przed rachunkiem, bo korekty są czasem rozliczane przy kolejnym rachunku dopiero (więc możesz stracić rabat jak nie opłacisz faktury w terminie).
01-11-2017
18:57
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-11-2017
18:57
Awaria neostrady i telefonu stacjonarnego.
Bardo mnie ciekawi jaka musi byc to awaria ze czas realizacji wstepnie wynosi 5 tygodni?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »