Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 29, Specjalista
  • 6655
  • 5961
  • 69

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

@-brtk-, tylko że bonifikata/zwrot należy się w reklamacji po usunięciu usterki, a termin jeszcze biegnie. Zgłoszenie jest podstawą tej konkretnej reklamacji i dowody mają swoją moc argumentacyjną.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 24, Specjalista
  • 1087
  • 560
  • 22

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

Reklamacja ma inne przebicie i może przyśpieszyć naprawę, reklamację rozpatruje inna osoba, zgłoszenie może przyjąć nawet nowa osoba, co pracuje 2 dni.

Poziom 29, Specjalista
  • 6655
  • 5961
  • 69

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

Zgadzam się @-brtk-, ale reklamacja ze zwrotem/bonifikatą jest zawsze po usuniętej awarii.

Poziom 17, Komentator
  • 35
  • 6
  • 1

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

A jak nie usuną awarii 

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6655
  • 5961
  • 69

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu


Peny22 napisał(-a):

A jak nie usuną awarii 


@Peny22, przywołałeś czarny scenariusz. Na jakiej podstawie tak sądzisz?  Czy Tobie to grozi?

Nie mnie oceniać, jakiego rodzaju jest uszkodzenie. Pewnie w przyrodzie występują beznadziejne przypadki i ja to określam mianem pecha. Mam nadzieję, że @yacor nie zalicza się do tej kategoriiEmotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 17, Komentator
  • 35
  • 6
  • 1

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

Nie miałem na myśli przypadku @yacor. Pytałem ogólnie co wtedy z reklamacją z bonifikatą. W moim przypadku nie ma awarii, tylko jedna instytucja wypowiedziała umowę Orange (wcześniej uprzedzając o tym Orange że będzie wypowiadać) wyniku czego od ponad 3 tygodni nie mam usług stacjonarnych. Po 3 tygodniach od drugiego zgłoszenia w końcu ktoś się skontaktował. Jakiś podwykonawca powiedział, że przedłoży projekt Orange na doprowadzenia kabla, ale mała szansa że się zgodzą (trzeba by było chyba przekopać z 20 metrów ziemi do ich kabli ode mnie i załatwić pozwolenie od sąsiada). Więc nie określiłbym to mianem pecha Emotikon: Szczęśliwy.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 39, Guru ****
  • 24060
  • 12229
  • 1117

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

Każda sprawa jest indywidualna. W każdej sytuacji jeśli po zgłoszeniu technicznym/reklamacji stwierdzony będzie brak możliwości technicznych, to umowa jest rozwiązywana - ale to ostateczność.
Masz światłowód z Orange, multiroom oraz tv z android tv lub xiaomi mi box S? 3xTAK -> zapisz się na testy -> tutaj -.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 29, Specjalista
  • 6655
  • 5961
  • 69

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

@Peny22, zmienia to postać rzeczy, toteż takie sprawy (rekompensaty) można załatwiać poprzez Powiatowego Rzecznika Konsumentów, albo na drodze powództwa sądowego. Ktoś będzie stroną przegraną. To już nazwałbym pechemEmotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 17, Komentator
  • 35
  • 6
  • 1

Awaria Neostrady - brak kontaktu ze strony serwisu

Właśnie bardzo ciekawe określenie jest "brak możliwości technicznych". Przecież jak jest np jakaś awaria i jest przerwany kabel to automatycznie jest brak możliwości technicznych (to przy każdej awarii mogli by wypowiedzieć umowę), aby je przywrócić trzeba wydać pieniądze. Więc raczej powinien zostać zastąpiony na "nie opłaca się inwestować w przywrócenie usług" Emotikon: Szczęśliwy. Ktoś obeznany mógłby powiedzieć co on dokładnie oznacza termin "brak możliwości technicznych". Trochę śmieszne będzie określenie "brak możliwości technicznych", gdy przez ponad 40 lat był dostęp do usług stacjonarnych a w 2017 roku okaże się że nie ma nagle Emotikon: Szczęśliwy. Orange korzysta z infrastruktury po TP, nie położyło nowych kabli u mnie pomimo tego, że zostali wcześniej poinformowaniu o wypowiedzeniu umowy przez instytucję. Nie zadziałali w żaden sposób abym nie stracił tych usług. Jak konsument nie wywiązuje się z umowy to musi płacić karę, telekom nie, będzie abonament mieć szczęście jak nie będzie mieć opłat za czas nie działania usługi. A najlepsze jest że sąsiedzi w domkach mają usługi nadal, sąsiad mieszkający za sianą w bliźniaku też ma (więc tylko część kabli została "odcięta") Emotikon: Szczęśliwy. Dodatkowo pomimo 2 zgłoszeń awarii, reklamacji i po ponad 3 tygodniach które od tego minęły, jak nigdy nic przyszła faktura do opłacenia za okres rozliczeniowy przez który parę dni miałem usługi. Emotikon: Szczęśliwy