Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 461
  • 1192
  • 13

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

Czy to nowa polityka firmy?…

Padł mi Internet (światłowód, FunBox 3.0). Działał - i nagle przestał. Na FunBoksie pali się dioda zasilania i dwie diody WiFi - reszta ciemna.

 

Próbowałem zgłosić awarię - zarówno przez aplikację na telefonie, jak dzwoniąc na infolinię. Niestety, wszędzie mogę wyłącznie zgłosić "do automatu", który każe mi wybierać kolejne opcje i przysyła SMS z numerem zgłoszenia. Żadnym kanałem nie udało mi się połączyć z żywym człowiekiem - choć wiem z doświadczenia, że w 9 przypadkach na 10 wystarcza zresetowanie połączenia od strony Orange, żeby zadziałało. Czat na stronie Orange też nie chce działać.

 

Czy to nowa polityka Orange? Czy teraz już w razie awarii połączenie z konsultantem nie będzie możliwe?

13 ODPOW. 13
Anonim

Nie dotyczy

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

Może globalna awaria w Orange 

czat.PNG


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 461
  • 1192
  • 13

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

Może tak… Poczekamy, zobaczymy. Dobrze, że komórkę mam u konkurencji, bo przynamniej tak mogę się z siecią łączyć, a mam pilną robotę…


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 13
  • 52
  • 3

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

@Anonim dziękujemy za sygnał, sprawdzamy co się dzieje  z czatem.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

Edit 10:57 🙂

Czat działa, Doradcy w gotowości 😄 - dziękujemy za czujnośćkonwer Marty.png

 

 

 

 


Zespół Nasz Orange
  • 2984
  • 12560
  • 151

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

W tym okienku @Anonim jest napisane, że nie było akurat wolnego doradcy... Czasami się to zdarza Emotikon: Szczęśliwy. U mnie, podobnie jak u @martaiwa, ok. godz. 10:56 wyglądało to tak:

Test działania czata.JPG
Pytanie: co miał dokładnie na myśli @Janhalb pisząc, że czat "też nie chce działać"? Szczęśliwy robot Jakiś komunikat o błędzie, braku dostępu?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 461
  • 1192
  • 13

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

 

Miałem na myśli to, że nie chce działać. Dotąd zawsze było tak, że jak nie było wolnych doradców, to kazało czekać. Teraz nagle "spróbuj później". Co w połączeniu z niemożnością połączenia się w jakiejkolwiek formie z "żywym człowiekiem" w pomocy technicznej sprawiało wrażenie szerszego problemu…

Anonim

Nie dotyczy

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

@JanhalbWiem od innego użytkownika żeby zgłosić problem jest tylko automat.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

To raczej pochodna kilku czynników: ilości obsady (dziś w niektórych szkołach rozpoczyna się rok szkolny, więc poranna zmiana pewnie mniejsza), ilości dzwoniących i różnych testów na IVR.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 461
  • 1192
  • 13

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

 

Czyli jednak nowa polityka firmy? Emotikon: Smutny

 

Fatalnie, moim zdaniem. Bardzo często było tak, że kiedy przy jakichś problemach dzwoniłem na pomocową infolinię, to nawet oficjalne zgłoszenie nie było potrzebne - okazywało się, że wystarczyło zdalne zresetowanie linii (czy jak to się tam fachowo nazywa) przez konsultanta i wszystko wracało do normy.

 

Czyli teraz taka opcja odpada. Trzeba oficjalnie zgłosić - co po pierwsze znacząco wydłuża sprawę (bo konsultant nie zresetuje od ręki, tylko idzie oficjalne zgłoszenie, 48 godzin roboczych na rozpatrzenie i tak dalej.

 

Nie mówiąc o tym, że automatowi nie przekażę szczegółów - bo awarie wyglądają różnie (inaczej jest, kiedy sieć pada na dobre, inaczej, gdy np. nagle mocno zwalnia albo zrywa i łączy ponownie).

 

Rozumie, że Orange wprowadza oszczędności na konsultantach na infolinii? 😕


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

Zresetować linię możesz i sam przez mój Orange w przeglądarce.