- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
01-09-2017
11:46
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-09-2017
11:46
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Piotrekk85 napisał(-a):
Zresetować linię możesz i sam przez mój Orange w przeglądarce.
@Piotrekk85Gdzie jest ta opcja na Mój Orange resetu linii ?
01-09-2017
11:48
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-09-2017
11:48
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Przy zgłaszaniu uszkodzenia - jeśli jest taka potrzeba.
01-09-2017
12:37
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-09-2017
12:37
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Piotrekk85 napisał(-a):
Zresetować linię możesz i sam przez mój Orange w przeglądarce.
Po pierwsze - do tego muszę mieć dostęp do sieci.
Po drugie - kiedy próbowałem zgłosić awarię przez "Mój Orange" przez komórkę, aplikacja odmawiała współpracy (czy to nie jest tak, że tą drogą mogą zgłaszać awarie i składać reklamacje tylko abonenci Orange?)
Po trzecie - kiedy już dodzwoniłem się na linię pomocową, to automat nie zaproponował mi możliwości zresetowania linii. Mogłem tylko zgłosić awarię - jedyne, o co automat "pytał", to czy na moim modemie palą się diody (nawet nie interesowało go, czy wszystkie, czy tylko niektóre).
01-09-2017
12:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
01-09-2017
12:45
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Nie wiem czy IVR pod jakimś tematem i poprawnej identyfikacji tego nie oferuje.
Napisałem wyżej o przeglądarce (o aplikacji mobilnej po ostatnich zmianach nie ma co wspominać). Poza tym jak masz możliwość pisania na Nasz Orange, to masz alternatywny dostęp do sieci - i przynajmniej dla części osób też jest możliwość zgłoszenia sprawy. To była tylko propozycja alternatywy.
Napisałem wyżej o przeglądarce (o aplikacji mobilnej po ostatnich zmianach nie ma co wspominać). Poza tym jak masz możliwość pisania na Nasz Orange, to masz alternatywny dostęp do sieci - i przynajmniej dla części osób też jest możliwość zgłoszenia sprawy. To była tylko propozycja alternatywy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »