Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

Anonim

Nie dotyczy

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.


Piotrekk85 napisał(-a):
Zresetować linię możesz i sam przez mój Orange w przeglądarce.

@Piotrekk85Gdzie jest ta opcja na Mój Orange resetu linii ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

Przy zgłaszaniu uszkodzenia - jeśli jest taka potrzeba.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 461
  • 1192
  • 13

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.


Piotrekk85 napisał(-a):
Zresetować linię możesz i sam przez mój Orange w przeglądarce.

Po pierwsze - do tego muszę mieć dostęp do sieci.

 

Po drugie - kiedy próbowałem zgłosić awarię przez "Mój Orange" przez komórkę, aplikacja odmawiała współpracy (czy to nie jest tak, że tą drogą mogą zgłaszać awarie i składać reklamacje tylko abonenci Orange?)

 

Po trzecie - kiedy już dodzwoniłem się na linię pomocową, to automat nie zaproponował mi możliwości zresetowania linii. Mogłem tylko zgłosić awarię - jedyne, o co automat "pytał", to czy na moim modemie palą się diody (nawet nie interesowało go, czy wszystkie, czy tylko niektóre).


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32782
  • 38802
  • 1388

Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.

Nie wiem czy IVR pod jakimś tematem i poprawnej identyfikacji tego nie oferuje.

Napisałem wyżej o przeglądarce (o aplikacji mobilnej po ostatnich zmianach nie ma co wspominać). Poza tym jak masz możliwość pisania na Nasz Orange, to masz alternatywny dostęp do sieci - i przynajmniej dla części osób też jest możliwość zgłoszenia sprawy. To była tylko propozycja alternatywy.