- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Czy to nowa polityka firmy?…
Padł mi Internet (światłowód, FunBox 3.0). Działał - i nagle przestał. Na FunBoksie pali się dioda zasilania i dwie diody WiFi - reszta ciemna.
Próbowałem zgłosić awarię - zarówno przez aplikację na telefonie, jak dzwoniąc na infolinię. Niestety, wszędzie mogę wyłącznie zgłosić "do automatu", który każe mi wybierać kolejne opcje i przysyła SMS z numerem zgłoszenia. Żadnym kanałem nie udało mi się połączyć z żywym człowiekiem - choć wiem z doświadczenia, że w 9 przypadkach na 10 wystarcza zresetowanie połączenia od strony Orange, żeby zadziałało. Czat na stronie Orange też nie chce działać.
Czy to nowa polityka Orange? Czy teraz już w razie awarii połączenie z konsultantem nie będzie możliwe?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Może globalna awaria w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Może tak… Poczekamy, zobaczymy. Dobrze, że komórkę mam u konkurencji, bo przynamniej tak mogę się z siecią łączyć, a mam pilną robotę…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
@Anonim dziękujemy za sygnał, sprawdzamy co się dzieje z czatem.
-------------------------------------------------------------------------------------
Edit 10:57 🙂
Czat działa, Doradcy w gotowości 😄 - dziękujemy za czujność
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
W tym okienku @Anonim jest napisane, że nie było akurat wolnego doradcy... Czasami się to zdarza . U mnie, podobnie jak u @martaiwa, ok. godz. 10:56 wyglądało to tak:
Pytanie: co miał dokładnie na myśli @Janhalb pisząc, że czat "też nie chce działać"? Jakiś komunikat o błędzie, braku dostępu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Miałem na myśli to, że nie chce działać. Dotąd zawsze było tak, że jak nie było wolnych doradców, to kazało czekać. Teraz nagle "spróbuj później". Co w połączeniu z niemożnością połączenia się w jakiejkolwiek formie z "żywym człowiekiem" w pomocy technicznej sprawiało wrażenie szerszego problemu…
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
@JanhalbWiem od innego użytkownika żeby zgłosić problem jest tylko automat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
Czyli jednak nowa polityka firmy?
Fatalnie, moim zdaniem. Bardzo często było tak, że kiedy przy jakichś problemach dzwoniłem na pomocową infolinię, to nawet oficjalne zgłoszenie nie było potrzebne - okazywało się, że wystarczyło zdalne zresetowanie linii (czy jak to się tam fachowo nazywa) przez konsultanta i wszystko wracało do normy.
Czyli teraz taka opcja odpada. Trzeba oficjalnie zgłosić - co po pierwsze znacząco wydłuża sprawę (bo konsultant nie zresetuje od ręki, tylko idzie oficjalne zgłoszenie, 48 godzin roboczych na rozpatrzenie i tak dalej.
Nie mówiąc o tym, że automatowi nie przekażę szczegółów - bo awarie wyglądają różnie (inaczej jest, kiedy sieć pada na dobre, inaczej, gdy np. nagle mocno zwalnia albo zrywa i łączy ponownie).
Rozumie, że Orange wprowadza oszczędności na konsultantach na infolinii? 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Awaria łącza - brak możliwości połączenia z konsultantem, tylko automat.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »