- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
chciałem kupić iPada pro na raty z nowym numerem lecz zamówienie zostało odrzucone bo nie przeszło weryfikacji manualnej. Ktoś wie co może być powodem dodam ze jestem od 8 lat w orange i nie mam żadnych zaległoś ani w orange ani w żadnym banku. Dzwoniłem do nich to powiedzieli ze nie pokazuje im się powód dlaczego zostało odrzucone
________________
* Przeniosłem z działu Zakup nowej oferty – Rafał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Złożenie każdego zamówienia jest uzależnione od pozytywnej weryfikacji płatniczej. Staż chyba ma niski priorytet obecnie. Na pierwszym miejscu są statusy w BiG i BiK. Potem brana jest pod uwagę klasa kredytowa - maksymalna liczba kontaktów które ktoś może mieć, potem historia z Orange ale także liczba aktywnych zamówień w realizacji. Status nieudany po weryfikacji manualnej oznacza, że ktoś już zamówienie ręcznie sprawdzał.
Obecnie nie ma przepisów zobligujących operatorów do podania powodu odrzucenia zamówienia.
Jeśli bardzo chcesz wiedzieć, to złóż reklamacje ale i tak wątpię byś dostał jednoznaczne info.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
Cześć @Kcieszy
Przesyłam Ci linka do tematu który był podobny problem do Twojego na forum Nasz Orange Zamowienie nie moze byc zrealizowane https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Zamowienie-nie-moze-byc-zrealizowane/td-p/294026
Może Ci ten link pomoże
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
Czytałem wcześniej ten artykuł i nic z tego raczej nie jest powodem odrzucenia ponieważ tak jak już pisałem jestem 8 lat w Orange oraz wszystko jest opłacone na bieżąco
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
@Kcieszy czasami z drogimi urządzeniami tak się dzieje. Jakieś kryterium, które nie jest bliżej określone, nie jest spełnione i zamówienie jest odrzucane. Może z tańszym urządzeniem przejdzie lub przedłużenie obecnej umowy, a nie z nowym numerem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
@Kcieszya próbowałeś z tanszym telefonem czy przejdzie. @Kcieszy spróbuj jeszcze Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym może dzięki doradcy uda się zrealizować Twoje zamówienie
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
Też próbowałem z doradca bo dzwoniłem i na czacie też próbowałem ale nadal było odrzucone. Jeszcze jakby tego było mało to nie mogę zamawiać do paczkomatu mimo ze jakoś wcześniej mogłem i to nie tylko na iPadzie ale tez na samsungu za 2000 zl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
Spróbowałem zamówić Xiaomi 13 lite i nadal jest weryfikacja. Już mogę spodziewać się jaka będzie odpowiedź😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
@Kcieszy też mi nie wchodzi opcja zamówienia do paczkomatu z żadnym urządzeniem, a jestem wieloletnim klientem Orange bez zadłużeń. Na stronie jest dostępne, po przejściu do koszyka jest tylko wybór kurier lub salon. W przypadku kuriera opłata nie jest zgodna z informacją na stronie, jest wyższa, salonu nie polecam, chyba, że odbierzesz w firmowym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
Możliwe ze to po prostu błąd na ich stronie
z tym paczkomatem. Do salonu w moim mieście nawet się nie zbliżam bo nie idzie nic załatwić ludzie się skarżą na obsługę w salonie na spottedzie i tez piszą ze nie idzie nic załatwić. Nawet nie mogę płacić numerem na kinguin za zamówienie za 100 zł dodam że nie mam limitu na usługi premium i już zostało to zgłoszone do nich
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej
Może ktoś z ekspertów AMA od sklepu się wypowie? @Remi, @Łukasz_SklepWWW, @Stach_SklepWWW? Co może być powodem takiego działania waszego SYSTEMU i dlaczego żywy człowiek nie jest już nawet uprawniony do wglądu w uzasadnienie decyzji wszechwładnego SYSTEMu? Czy to początek apokalipsy? 🤔
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »