Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

ROZWIĄZANE

Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 45
  • 0

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

Witam 

chciałem kupić iPada pro na raty z nowym numerem lecz zamówienie zostało odrzucone bo nie przeszło weryfikacji manualnej. Ktoś wie co może być powodem dodam ze jestem od 8 lat w orange i nie mam żadnych zaległoś ani w orange ani w żadnym banku. Dzwoniłem do nich to powiedzieli ze nie pokazuje im się powód dlaczego zostało  odrzucone  

 

________________
* Przeniosłem z działu Zakup nowej oferty – Rafał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32771
  • 38745
  • 1388

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

Złożenie każdego zamówienia jest uzależnione od pozytywnej weryfikacji płatniczej. Staż chyba ma niski priorytet obecnie. Na pierwszym miejscu są statusy w BiG i BiK. Potem brana jest pod uwagę klasa kredytowa - maksymalna liczba kontaktów które ktoś może mieć, potem historia z Orange ale także liczba aktywnych zamówień w realizacji. Status nieudany po weryfikacji manualnej oznacza, że ktoś już zamówienie ręcznie sprawdzał.

Obecnie nie ma przepisów zobligujących operatorów do podania powodu odrzucenia zamówienia.

Jeśli bardzo chcesz wiedzieć, to złóż reklamacje ale i tak wątpię byś dostał jednoznaczne info.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11134
  • 108

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

Cześć @Kcieszy 

Przesyłam Ci linka do tematu który był podobny problem do Twojego na forum Nasz Orange Zamowienie nie moze byc zrealizowane https://nasz.orange.pl/t5/Abonament/Zamowienie-nie-moze-byc-zrealizowane/td-p/294026

Może Ci ten link pomoże

Pozdrawiam 🙂


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 45
  • 0

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

Czytałem wcześniej ten artykuł i nic z tego raczej nie jest powodem odrzucenia ponieważ tak jak już pisałem jestem 8 lat w Orange oraz wszystko jest opłacone na bieżąco


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56811
  • 771

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

@Kcieszy czasami z drogimi urządzeniami tak się dzieje. Jakieś kryterium, które nie jest bliżej określone, nie jest spełnione i zamówienie jest odrzucane. Może z tańszym urządzeniem przejdzie lub przedłużenie obecnej umowy, a nie z nowym numerem.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2701
  • 11134
  • 108

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

@Kcieszya próbowałeś z tanszym telefonem czy przejdzie. @Kcieszy spróbuj jeszcze Zamówienie połączenia z doradcą sprzedażowym  może dzięki doradcy uda się zrealizować Twoje zamówienie

Pozdrawiam 🙂


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 45
  • 0

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

Też próbowałem z doradca bo dzwoniłem i na czacie też próbowałem ale nadal było odrzucone. Jeszcze jakby tego było mało to nie mogę zamawiać do paczkomatu mimo ze jakoś wcześniej mogłem i to nie tylko na iPadzie ale tez na samsungu za 2000 zl


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 45
  • 0

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

Spróbowałem zamówić Xiaomi 13 lite i nadal jest weryfikacja. Już mogę spodziewać się jaka będzie odpowiedź😕


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19613
  • 56811
  • 771

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

@Kcieszy też mi nie wchodzi opcja zamówienia do paczkomatu z żadnym urządzeniem, a jestem wieloletnim klientem Orange bez zadłużeń. Na stronie jest dostępne, po przejściu do koszyka jest tylko wybór kurier lub salon. W przypadku kuriera opłata nie jest zgodna z informacją na stronie, jest wyższa, salonu nie polecam, chyba, że odbierzesz w firmowym.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 10
  • 45
  • 0

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

Możliwe ze to po prostu  błąd na ich stronie 
z tym paczkomatem. Do salonu w moim mieście  nawet się nie zbliżam bo nie idzie nic załatwić ludzie się skarżą na obsługę w salonie na spottedzie i tez piszą ze nie idzie nic załatwić. Nawet nie mogę płacić numerem na kinguin za zamówienie za 100 zł dodam że nie mam limitu na usługi premium i już zostało to zgłoszone do nich 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6346
  • 25942
  • 216

Zamówienie w trakcie weryfikacji manualnej

@Kcieszy 

Może ktoś z ekspertów AMA od sklepu się wypowie? @Remi, @Łukasz_SklepWWW, @Stach_SklepWWW? Co może być powodem takiego działania waszego SYSTEMU i dlaczego żywy człowiek nie jest już nawet uprawniony do wglądu w uzasadnienie decyzji wszechwładnego SYSTEMu? Czy to początek apokalipsy? 🤔