- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
Witam, jestem użytkownikem telefonu stacjonarnego, interentu oraz TV z Orange [Livebox] (wszystko w 1 umowie). I mam do Was takie pytanie: Czy możliwa jest rezygnacja tylko z TV przy jednoczesnym zachowaniu internetu i telefonu stacjonarnego?
Co do telewizji to po prostu nie jestem zadowolony z oferty TV, przez którą muszę płacić sporo więcej i chciałbym z niej zrezygnować i płacić mniej, zachowując tylko internet i telefon. Dodam, że za około miesiąc kończy mi się owa umowa (na wszystko) - co mam zrobić aby został tylko internet i telefon?
Co do internetu to sprawa wygląda tak, że w ostatnim czasie (sierpień - wrzesień) borykam się z problemami utraty połączenia. Internet po prostu się rozłącza, po zgłoszeniu tego na infolinii do pomocy technicznej internet zazwyczaj na drugi dzień po "naprawie" zaczyna działać, a za jakiś czas (w niektórych przypadkach nawet po 2 dniach, czasami po tygodniu lub dwóch) znowu traci połączenie i musze od nowa zgłaszać to poprzez telefon komórkowy (każde połączenie to koszt około 7zł). Trochę jest to irytujące, za którymś razem z rzędu przycisnąłem deczko pana na infolinii, że albo naprawią porządnie, albo zrywam z nimi umowe. Zaś on powiedział mi, żeby nie zrywać umowy, tylko złożyć reklamację na podstawie tych zgłoszeń - w ten sposób dostanę obniżkę na świadczenie owych usług.
Ostatni raz utratę połączenia internetu zgłaszałem wczoraj (cały dzień nie działał), no i po interwencji techników ponownie działa, byli oni nawet u mnie w domu i powiedzieli mi, że psuje się coś na centrali bo u mnie jest w porządku. Doradzili także, żeby zmniejszyć jego prędkość do 10mb/s (obecnie mam 20mb/s), a wtedy nie powinno być już owych problemów z rozłączaniem. Oczywiście 20mb/s widnieje tylko na papierze, bo w praktyce prędkość mojego internetu nigdy nie przekroczyła 2mb/s (mieszkam na wsi).
Podsumowując ogólnie co chciałbym zrobić:
- zrezygnować z TV (i płacić mniej)
- obniżyć prędkość internetu do 10mb/s z 20mb/s oraz zareklamować owe problemy z utratą połączenia i ciągłym zgłaszaniem na pomoc techniczną (i płacić mniej)
Pytanie tylko czy jest to możliwe, i w jaki sposób mam to zrobić? Tzn. jakie kroki powinienem wykonać aby osiągnąć swój cel? Umowa kończy się już niedługo i pewnie będą mnie zalewać telefony od nich z nowymi ofertami, lecz ja już w żadne szambo nie chcę się mieszać. Użytkownikiem Neostrady jestem chyba od 2007/2008 roku, więc chyba mam kilka argumentów aby mnie posłuchali?
Tylko do kogo mam z tym iść – do salonu, czy zgłosić sprawę przez internet? I w jaki sposób?. To są pytania do Was, mam nadzieję, że pare osób też miało podobne problemy i dopięło swego. Z góry dziękują za wszelkie rady. Pozdrawiam ;).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
Czyli rozumiem że masz Funpack ? To płacisz 89pln
Obawiam się że rezygnacja z TV Ci się nie opłaci. O ile dobrze pamiętam to konsultantka w salonie wyliczyła że TV w Funpacku kosztuje około 4 czy 6 złotych.
Idź do salonu albo skontaktuj się z konsultantem przez stronę lub Mój Orange i poproś o wyliczenie.
To samo z reklamacją - złożyć koniecznie za pomocą formularza na stronie z opisem sytuacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
Właśnie chodzi o to, że nie mam Funpacka. Miałem tylko internet i telefon stacjonarny, już dawno temu dali mi "darmową" telewizje. Tyle że ona darmowa była tylko przez jakiś czas, obecnie płacę za nią około 24zł, a kanałów w niej jak na lekarstwo (w cyfrowym polsacie za 20zł jest może 2 razy więcej). Za wszystko razem (internet, tv, telefon) płacę około 150/160 zł. To trochę dużo. Chyba, że zamiast rezygnować z TV mam wymagać większej liczby kanałów? Ale tego się boję, bo umowe mi walną na 2 lata, a kanały na pare mesięcy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
@Wiwciu - To Ty masz jakiś stary abonament!
Biegusiem do salonu po Fubpacka! 😄 Uzgodnić z konsultantem warunki
Albo dzwonić/pisać do Orange i zmienić umowę 😄 😄 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
Czy to Funpack (3w1)?
czy masz telefon analogowy (POTS) plus neostradę z tv?
Masz lojalki na umowy czy nie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
Abonament nie jest stary bo jest od 2014 roku. Być może, że jest to Funpack, nie wiem.
Jak mam napisać te reklamację, żeby zredukowali mi prędkość internetu do tych 10mb/s jak radził technik? I czy jest szansa na obniżenie abonamentu na podstawie dużej liczby zgłoszeń, tak jak mi mówił konsultant przez telefon? W jaki sposób to napisać? I lepiej przez internet na "Mój Orange" czy na piśmie i wysłać pocztą?
@Piotrekk85 gdzie mogę to sprawdzić i jak, to podam Ci wszystkie informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
2) to zależy od promocji - jeśli masz najnowszą Superpromocję/Geopromocję - cena nie zależy od prędkośći, więc będzie bez zmian
Jeśli masz starszą promocję, to będzie taniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
Mam coś takiego: "aneks do umowy o świadczenie Pakietu usług Internet z Usługą TV i Telefonią Internetową w technologii satelitarnej". Tam jest tyle kartek, że nie łape sie w tym wszystkim. Chodziło o to czy o coś innego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z inernetem (składanie reklamacji), rezygnacja z TV. Prośba o radę.
Więc jeśli chcesz zrezygnować z TV, to jest to trochę karkołomne, ale możliwe.
Pierwszy etap najlepiej rozpocząć w salonie: rezygnujesz z Funpack i pozostawiasz samą Neostradę (z końcem umowy tracisz TV i Telefon).
Drugi etap (przez infolinię lub salon) to zamówienie telefon analogowego (jeśli stary numer jest geograficzny i zaczyna się od kierunkowego - na 99% jest możliwość odzyskania; jeśli masz numer od 399 - to go stracisz).
Trzeci etap opcjonalny - możesz telefon zmigrować do VOIP i mieć ofertę Neostrada i Rozmowy.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »