- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
Czołem!
Od kilku (nastu?) dni mam problem z przeprocesowaniem składania zamówienia przedłużenia umowy przez stronę. Czy tylko ja? Posiadam neo+tv+voip.
Syt. 1. Wchodzę w Internet -> przedłużam umowę -> podaję nr usługi, klikam Sprawdź i kończę swoje zamówienie na 403. Dobra, pod spodem mam propozycję nowych warunków dla mnie, więc klikam Przedłużam, no i otrzymuję komunikat "Sprawdź poprawność wprowadzonych danych."
Syt.2. Proces rozpoczynam w Mój Orange. Przechodzę do Neo, klikam Zmiana opcji i Odnów umowę. Mam dwa odnośniki, tak samo nazwane tylko różnica jest w ścieżce. W jednej jest ...scenario=LOYND, w drugiej ...scenario=RENEW. Obydwie drogi kończą się tak samo - kręci się kółko i nic się nie dzieje.
Uprzedzając pytania:
- sprawdzałem w trzech przeglądarkach,
- sprawdzałem na dwóch komputerach,
- sprawdzałem na trzech łączach internetowych.
Ktoś wie o co chodzi? Z góry dzięki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
O co chodzi nie odpowiem, ale wiem że już rok temu miałem podobnie przy przedłużaniu, zmianie zakresu usług, podpierałem się wówczas rozmową z doradcą na chacie. Pamiętam dokładnie, że jeśli chodziło o neo to proces składania zamówienia, na poszerzenie zakresu usług, realizowałem - skutecznie - bez logowania się. Po prostu składałem nowe zamówienie i tyle... wprawdzie przejście z tradycyjnego stacjonarnego na technologię WoIP w ramach pakietu - henerowało jeszcze jakiś dodatkowy problem w bazie, co skutkowału tym, że dwukrotnie Orange anulowało moje zamówienie, aż pozmieniali coś w bazie klientów, w kontach i udało się.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
Piotrekk85 napisał(-a):
Jest bug. Zamów przez infolinię e-sklepu 510700700 lub zgłoś problem na Mój Orange w formie reklamacji (naprawa jednak może trochę potrwać).
@Piotrekk85 Ja juz walcze 3 lata
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
Faktycznie, bez logowania proces leci dalej. Wybieram ofertę proponowaną i otwiera mi się kreator. Wszystko OK, tak jak dwa lata temu.
Wypełniam co potrzeba, wybieram pakiet TV, wpisuję dane i w momencie, gdy klikam na "Przedłużenie umowy na czas określony", to strona ładuje się od nowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
Mhm.....dziwna sytuacja. Proponuję w celu przedłużenia umowy skontaktowac się z BOK - działem zamówień i złożyć zamówienie opisując jednocześnie swój problem ze złożeniem zamówienia - niech to sprawdzą. Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
Mam tak samo jak ty z pierwsza sytuacja
Oni tego chyba nigdy nie naprawia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
Stwierdziliście, że problem występuje od dłuższego czasu, to wysnułem pewną teorię. Chciałem ją sprawdzić dzwoniąc na 510700700, ale dziś tej teorii nie potwierdzę.
Miła Pani powiedziała, że jest jakiś problem "informatyczny". Na początku pomyślałem, że ma na myśli to, o czym pisałem i o czym jej wspomniałem. Ale stwierdziła, że nie może ze mną porozmawiać i oddzwoni za pół godziny. Tak więc problem jest chyba "wewnątrz".
To była 19:30 🙂 Tak więc dziś nie dowiodę słuszności swoich domysłów. Ani dziś nie przedłużę umowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
ihsahn napisał(-a):Stwierdziliście, że problem występuje od dłuższego czasu, to wysnułem pewną teorię. Chciałem ją sprawdzić dzwoniąc na 510700700, ale dziś tej teorii nie potwierdzę.
Miła Pani powiedziała, że jest jakiś problem "informatyczny". Na początku pomyślałem, że ma na myśli to, o czym pisałem i o czym jej wspomniałem. Ale stwierdziła, że nie może ze mną porozmawiać i oddzwoni za pół godziny. Tak więc problem jest chyba "wewnątrz".
To była 19:30 🙂 Tak więc dziś nie dowiodę słuszności swoich domysłów. Ani dziś nie przedłużę umowy.
Ale z tego co widzę jesteś pełen determinacji żeby złożyć zamówienie przez stronę... Więc życzę wytrwałości i sukcesu.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »