4
Postów
0
Kudo
0
Rozwiązania
Druga Rocznica
Roczniak
Stylista
Pierwsze lądowanie
1 temat
1 odpowiedź
11-10-2016 11:27
@Misiek62, chyba źle mnie zrozumiałeś. Ja wczoraj chciałem zmienić telefonicznie, ale konsultantka powiedziała, że mają awarię, oddzwoni za pół godziny, więc wywnioskowałem, że mają awarię systemu i przez telefon też nic nie załatwię.Przez stronę to już wi [...]
10-10-2016 22:06
Stwierdziliście, że problem występuje od dłuższego czasu, to wysnułem pewną teorię. Chciałem ją sprawdzić dzwoniąc na 510700700, ale dziś tej teorii nie potwierdzę. Miła Pani powiedziała, że jest jakiś problem "informatyczny". Na początku pomyślałem, że m [...]
09-10-2016 21:14
Faktycznie, bez logowania proces leci dalej. Wybieram ofertę proponowaną i otwiera mi się kreator. Wszystko OK, tak jak dwa lata temu. Wypełniam co potrzeba, wybieram pakiet TV, wpisuję dane i w momencie, gdy klikam na "Przedłużenie umowy na czas określon [...]