- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
11-10-2016
11:27
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-10-2016
11:27
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
@Misiek62, chyba źle mnie zrozumiałeś. Ja wczoraj chciałem zmienić telefonicznie, ale konsultantka powiedziała, że mają awarię, oddzwoni za pół godziny, więc wywnioskowałem, że mają awarię systemu i przez telefon też nic nie załatwię.
Przez stronę to już wiem, że nie ma sensu, bo jakby nie klikał, to nie przeklika całego procesu...
Przez stronę to już wiem, że nie ma sensu, bo jakby nie klikał, to nie przeklika całego procesu...
11-10-2016
11:32
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
11-10-2016
11:32
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
ihsahn napisał(-a):
@Misiek62, chyba źle mnie zrozumiałeś. Ja wczoraj chciałem zmienić telefonicznie, ale konsultantka powiedziała, że mają awarię, oddzwoni za pół godziny, więc wywnioskowałem, że mają awarię systemu i przez telefon też nic nie załatwię.
Przez stronę to już wiem, że nie ma sensu, bo jakby nie klikał, to nie przeklika całego procesu...
OK @ihsahn a dzisiaj próbowałeś, zamówiłeś już co chciałeś?
18-10-2016
07:44
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
18-10-2016
07:44
Zmiana oferty / nowe zamówienie - nie działa
Oni specjalnie tak robią żeby nie dać tych bonusów przy przedłużeniu umowy
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »