- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
Podłączam się pod temat. Od pół godziny próbuję wysłać SMS i załamuje mnie ta nieprecyzyjna wiadomość o błędzie 😕 Przestudiowałem dokładnie skład wiadomości, usunąłęm polskie znaki i ewentualne znaki spoza zestawu ASCII. W tekście są cudzysłowy, wielkie litery, nawiasy, no normalna sprawa. Jestem zrezygnowany... Nie jestem w stanie dalej w taki sposob korzystac z tej bramki SMS (Multibox).
Czy ten problem został już gdzieś w jakimś temacie definitywnie rozwiązany? (ten temat wskazało mi Google, ale może jest inny?)
Przeczytałem wątek, usunąłem całą historię przeglądarki i wszystkie cookies, spróbowałem na Firefoksie i Chrome. Obawiam się, że to jakiś głupi algorytm, który odrzuca treść, ale ze względu na lakoniczną wiaodmość o błędzie, nic nie można zrobić. Zacząłem nawet usuwać duże litery... też nic.
Spojrzalem na requesty XHR w narzędziach deweloperskich przeglądarki, jeden z nich zwraca 503... No ale nie mnie debugować stronę Orange 🙂 Byłbym wdzięczny za pomoc!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
U mnie wszystko hula.
A jaki masz system operacyjny, jaka przeglądarka, masz jakieś dodatki w przeglądarce?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Michał_Mi, mam nadzieję, że postępujesz zgodnie z regulaminem usługi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
To wszystko, co jest ujęte w w regulaminie MultiBoxa, dotyka pośrednio zawartych w menu zakładek i chociaż nie korzystam, tak sądzę, że po coś jest tam też na samym dole ten regulamin. Kiedyś próbowałem tę bezpłatną możliwość testować, ale odpuściłem sobie. Popraw, jak coś nie ten tego mam w swoim kompie. Obecnie jestem zalogowany, ale nie korzystam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
Przed chwilą wysłałem do siebie SMSa z puli darmowych w Multibox, doszedł...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Misiek62, a ja próbowałem na siebie z dostępnej tam książki adresowej i nie mogłem (na komórkę), bo widoczne tam 5 jest na stacjonarne. A Ty wysłałeś na stacjonarny?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Piotrekk85, bezpośrednio w oknie MB raptem trzy wyrazy:test do testera na swoją komórkę, będąc zalogowanym. Ale jakoś ta bezpłatna bajka nie robi wrażenia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
@Anonim a co ma książka adresowa do wysłania SMSa? Wysłałem z puli darmowych 30 na miesiąc, dostępnych dla zarejestrowanego konta, przypisanego do mojego numeru - na swój numer. Na tej zakładce co Ty pokazujesz, moje kontro przedstawia się, że jestem zalogowany jako "użytkownik usługi Multibox"... to co wcześniej pokazywał @Piotrekk85 to zdaje się w opcji Gold, albo Platinum - wówczas dostępnych jest 100 SMS na miesiąc. Moje "ustawienia" wyglądają tak:
wysyłki dokonuję z zakładki SMS