- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
► Temat, ze względu na poruszane zagadnienie, został przeniesiony z kategorii Konto Mój Orange (etykieta: błąd). Dodatkowo doprecyzowano w nim tytuł - Moderator Wiktor ◄
Od niemalże roku występują problemy z MultiBoxem na stronie. Niekiedy, gdy chcemy wysłać wiadomość, pojawia się komunikat "błąd treści" a cała wiadomość zostaje skasowana.
Ostatnio zrobiłem kilka testów i wynika z tego, że komunikat pojawia się bez względu na to, na jaki numer próbuję wysłać wiadomość. Co warto szczególnie podkreślić, że owy "błąd treści" pojawia się, gdy w wiadomości użyje się znaków takich jak np. = ; * ; > ; < ; " itp.
Kiedyś już pisałem tutaj w tej sprawie i ktoś zasugerował, że problem jest po stronie operatora odbiorcy, ale tak jak napisałem, problem jest bez względu na numer. Pisałem też do orange w tej sprawie, ale nie wykryli problemu, więc postanawiam odświeżyć. Usterka pojawiła się w tamtym roku, pierwszy raz zanotowałem to w Kwietniu.
Proszę o sprawdzenie tego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
Bramka SMS MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
A po oczyszczeniu cookies w przeglądarce problem nadal występuje??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
Tak, problem dalej jest. W ciągu tego prawie roku, parę razy czyściłem wszystko.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
Google chrome.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W dalszym ciągu problemy z MultiBox
To znaczy?
- « Poprzedni
- Następny »