- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Jeśli chcesz zmian, zgłoś pomysł https://nasz.orange.pl/t5/forums/postpage/board-id/Nasz-Orange-Pomysly Część z Twoich propozycji jest w planach, ale niestety na dziś ich nie ma. Trzeba uzbroić się w cierpliwość.
Kiedyś pracowałem dla Orange i też myślałem, że takie zmiany są łatwe. Po dłuższym czasie od zaplecza poznałem, że jednak nie jest to takie proste. To wszystko kosztuje. Klienci chcą usług jak najtańszych. Orange przy swojej bazie klientów musiało by widać parę miliardów na nowe systemy i nikt z dnia na dzień się na to nie zdecyduje. Kolejna kwestia to inwestycja w wydolność systemów - bywają dni kiedy na nich pracuje ponad tysiąc osób jednocześnie. Szkoda, że nie trafiłeś na "dobrego" doradcę, który potrafiłby Ci to wytłumaczyć porządnie. Niestety robienie nadpłaty na zaś nie jest popularną opcją więc zmian prędko nie będzie. Oferta Orange Love w porównaniu do innych ofert z uwagi na swoją specyfikę też nie umożliwia wszystkiego np. cesji. Tylko każdy kij ma dwa końce. Takie ograniczone możliwości mogły spowodować zbicie ceny łącznej za kilka usług i często Love jest tańsze niż branie usług pojedynczo (oczywiście nie w każdym wypadku).
Spójrz też na konkurencję - grupę Cyfrowy Polsat. Tam jak masz komórkę w Plusie, tv w CP a internet stacjonarny w Netii - masz 3 faktury, 3 różne konta do wpłat. To naprawdę wymaga dużych wyzwań. Owszem można zaoszczędzić, ale też to czasem wymaga większego zachodu od klienta w niektórych sytuacjach.
Używasz mocnych słów, że to oszukiwanie klientów. To wszystko otrzymujesz przy umowie i/lub regulaminie. Na stronach Orange jest wiele informacji na ten temat. Tak samą z nadpłatą - to są zasady wynikające z kodeksu cywilnego i innych przepisów. Sugerujesz że Orange samo ma zwracać nadpłatę? Nawet jeśli się zdecyduje to jak? przekazem pocztowym? może go odebrać inny domownik. Przelewem? Konto może należeć do innej osoby (jeśli brać konto z którego opłacane są faktury). Tu naprawdę zagwozdek jest wiele, tak samo jak wiele różnych kombinacji przynosi życie. A dział rozliczeń (B2P) musi im sprostać.
Najprościej w Twojej sytuacji poprosić o przeksięgowanie kwoty - wtedy problemu nie będzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Dziękuję Ci bardzo ładnie mi to opisałeś.
Już raczej problem nie wystąpi bo zleciłem przeksięgowanie.
Nie mniej jednak przez konsultanta zostałem zlany po całości.
Uważam że sytuacja z wykluczaniem się informacji z różnych źródeł można załatwić prosto i tanio informacją typu push na telefon komórkowy lub stacjonarny ewentualnie na dzień dobry na stronie po zalogowaniu. Informacja np. Masz 10zł niedopłaty, posiadasz środki na koncie mobilnym, czy chcesz je przeksięgować na poczet obecnej zaległości? TAK/NIE. Proste, myślę że nie takie drogie do zrealizowania, patrząc na to ile Orange wydało na zmiany na swojej stronie. Ułatwiłoby to życie nie tylko mi ale również wielu innym klientom Orange. No i firma powinna się zastanowić czy gnanie za nowymi ofertami i upychanie ich w starym systemie nie zaśmieci go na tyle że potrzebna będzie armia ludzi do ogarniania tego. Czy inwestycja tych nawet kilku milionów złotych w nowy system informatyczny, który będzie w ogromnej części autonomiczny i sam będzie podliczał rachunki i wysyłał faktury, przynajmniej te elektroniczne nie będzie dobra inwestycją, która zwróci się już po ok 2 latach, bo pozwoli zredukować liczbę zatrudnionych osób na stanowiskach księgowych. To tylko moje przemyślenia ale czas na zmiany/ reformę systemu nadchodzi bo zaczyna się robić tak że klient widzi zupełnie coś innego niż na fakturach. Do tego apka mobilna na moim koncie mam chyba z 8 subkont obecnie ale prawidłowo działa tylko 1 to od neo z oferty love reszta da się wejść ale ani płatności ani zużycia itp. nie widać. Tego jest za dużo i pora zacząć to ogarniać bo na razie nie ogarnia klient ale jak zacznie nie ogarniać operator i jego pracownicy to to będzie powolny koniec Orange Polska bo klienci się odwrócą.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
@Piotrekk85napisał(-a)
Doradca na poziomie BOK może tylko przekazać Twoje sugestie.
To prawda, konsultanci z infolinii to na ogół ludzie, którym nie można zarzucić jakiejś programowej nierzetelności. Sam wielokrotnie przy okazji mojej sprawy (https://nasz.orange.pl/t5/Inna-oferta/Ostrze%C5%BCenie-przed-zakupami-w-orange-pl-sklep/m-p/105996/h...) odczułem jak byli zażenowani sposobem załatwiania spraw przez tych, z których decyzji/zaniedbań czuli się w obowiązku tłumaczyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Witam w którym miejscu w mój orange można wystosowac skargę na pracowinka infolinii orange, bo podobno można to zrobić po przez mój orange. Pan Kamil R. telemarketer przedstawia nie prawdziwe informacje co do usługi podczas rozmowy o przedłużenie umowy obiecuje różne rzeczy które nie mają pokrycia po podpisaniu umowy. Zostałem w rażący sposób oszukany i okłamany Pan przedstawił mi kłamliwe informacje dotyczące oferty, rozmowy podobno nagrywacie więc można to łatwo ustalić infolinia mnie zbywa przyznając że "zostałem troszkę oszukany". Gdzie z panelu mój orange moge to zglosic?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Skargę możesz złożyć poprzez te zakładki z linku, lub listownie (Poleconym) .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
ja ledwie co jedną zaległość spłącę, już druga się pojawia, nawet nie podziękują za wpłątę, tylko żądają drugiej
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »