- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
witam, mam pytanie gdzie mogę złożyc skarge na infolinie orange? Trzy tygodnie temu przestal działac mi telefon stacjonarny , dzwoniac kilka razy na infolinie dobijając się po wszystkich pytaniach które zadaja na początku moiwli ze oddzwonią za pare minut bo trzeba odczekać i takie podobne hasla żeby tylko się pozbyc zbywali mnie i telefon jak nie działa tak nie działa(oczywście sam tel był sprawdzany wiec jest cos z połaczeniem)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
@Arkadiusz3, zgłoszenie możesz przesłać na adres bok@orange.pl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Standard. Dzisiaj próbowałem na czacie zgłosić usterkę to mi mówią w kółko że tak musi być zamiast przyjąć zgłoszenie. Po kilku próbach zgłoszenia Pan zamiast przyjąć moją skarge i podać mi numer sprawy uciekł z rozmowy oto wycinek końcówki rozmowy :
Jak pisałem, rozmowa nie ma już żadnej wartości merytorycznej. Jak widze nie ma Pan żadnych więcej pytań co do swoich usług, w takim razie dziękuje za rozmowę i życzę miłego dnia.
- 15:49:41
GRZEGORZ
Odmawia Pan Przyjęcia skargi ?
- 15:49:44
Doradca Orange opuścił rozmowę.
- 15:49:56
Rozmowa została zakończona.
Kilka razy próbowałem uświadomić Pana że dane ze strony wprowadzają mnie w błąd informując mnie że mam nadpłatę a w rzeczywistości na e-mail przychodzą mi informacje o niedopłacie. W odpowiedzi Pan "konsultant" poinformował mnie że od tego jest infolinia żeby się pytać, to po co są faktury skoro nie pokazują prawdziwych płatności i po co konto na orange.pl skoro wprowadza w błąd. Idąc tokiem myślenia tego Pana powinienem co miesiąc dzwonić lub pisać na infolinię z prośbą ile i na jaki rachunek przelewać pieniądze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Próbowałem to zrobić ale gdy pisałem że chcę złożyć skargę to mnie zlewał Pan "konsultant', pytałem Go nawet czy to on rozpatruje skargi w firmie Orange ale pominął moje pytanie.
Kolejny wycinek rozmowy z "konsulatntem, specjalista od skarg i reklamacji i pewnie jeszcze kierownik działu utrzymania klienta" ale to ostatnie mu niewychodzi bo mi się Orange odechciewa jak rozmawiam z człowiekiem co mnie od początku do końca traktuje jak debila.
- 15:33:52
GRZEGORZ
skoro Pan nie chce przyjąć skargi to gdzie moge zgłosić że Pan jej nie przyjmuje i żgłosić ją drugi raz?
- 15:34:03
Dorian
Jakiej skargi?
- 15:34:06
Dorian
Dotyczącej strony?
- 15:34:21
GRZEGORZ
tak dotyczącej sposobu rozliczania i strony
- 15:34:23
Dorian
Tłumaczę Panu, ze tego się da poprawić, skoro ma Pan usługi MOBILNE i STACJONARNE
- 15:34:32
GRZEGORZ
zostyałem wprowadzony w błąd
- 15:34:33
Dorian
One są rozliczane na oddzielnych kontach, tylko faktura jest wspólna
- 15:35:09
GRZEGORZ
Wszystko się da poprawić wystarczy drugoi licznik dopisać do kodu strony
- 15:35:17
Dorian
Nie, nie został Pan wprowadzony w błąd. Informacja była poprawna. Na koncie mobilnym była nadpła, na stacjonarnych niedopłata, zsumowane dało około 50 zł nadpłaty.
- 15:35:26
GRZEGORZ
Pan rozpatruje skargi w firmie Orange?
- 15:35:35
Dorian
Nie wszystko jest takie proste jak sie Panu wydaję.
Sorry za gubione litery ale mnie już nerwica telepała. Zamiast zgłoszenie przyjąć to mi je rozpatruje na kolanie 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Ale za wprowadzanie klienta w błąd przy fakturach i płatnościach są kary. Jeśli Orange zlewa klientów to może warto przejść się do rzecznika praw konsumenta?
Tym bardziej że konsultant powinien przyjąć zgłoszenie bo nie on jest od ich rozpatrywania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Poza tym nie możesz składać reklamacji dot. strony www czy formy prezentowania danych. Ani strona orange.pl ani część obsługa mój Orange nie jest usługą telekomunikacyjną (są to usługi świadczone drogą elektroniczną). Poza tym w swoich regulaminach mają informacją że są oferowane w systemie "as-is" więc błędy są tam możliwe. Owszem można zgłaszać błędy, ale nie ma czasu na ich naprawę.
Co do rozliczeń, pełne prawo. Najlepiej poprosić o przesłanie na maila zestawienia faktur i wpłat ze wszystkich kont klienta które masz w Orange. Taki dokument pozwala usystematyzować informacje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skarga na infolinie
Uważam że nie powinno tak być że nadpłacam ponad 300zł i dostaję informację że faktury opłacone. Po kilku dniach przychodzi faktura na 9zł z groszami na e-mail więc sprawdzam czy to nie pomyłka na moim koncie w orange.pl i tam widnieje informacja że wszystkie faktury zostały opłacone i mam ponad 50zł nadpłaty. Więc żeby nie mieć problemów piszę na czacie a tam w kółko że ja się nie znam że tak ma być że mam nadpłatę gdzieś indziej i na portalu to widać, jednak faktura nie jest opłacona. Dla mnie to masło maślane i nie mówię tu o tym że ciul te faktury, dla mnie nawet spoko że jest jedna łączona ale chodzi o rozliczanie, to powinni zrobić na już żeby było jedno konto do wpłat, ileż to roboty zamknąć konta bankowe usług mobilnych jak ktoś ma love i rozliczać je z jednego wspólnego konta usług łączonych? To chyba nie jest aż takie ogromne przedsięwzięcie?
orange ma swój bank na podbudowie mBanku, gdzie też mam konto. Dlaczego nie zostawić jednego konta do usług wspólnych i nie pobierać z niego należności za obydwie faktury, tj. za usługi mobilne i stacjonarne. To jest oszukiwanie klientów i tyle. Już kiedyś gdzieś czytałem że jak się nie upomni po rozwiązaniu umowy o zwrot nadpłat na kontach orange to oni tą kasę zabierają bez słowa. Od to może taka polityka; zrobimy konto łączone a wszelkie nadpłaty będą wisieć na tym koncie mobilnym (nieaktywnym bo kasa z niego automatycznie nie zasili należności za fakturę) i po tym jak klient rozwiąże umowę zakosimy tą kasę dla siebie. Klientów mają od groma niechby 100000 osób odeszło to mając na koncie niechby 50-100zł to bedą spore sumy pieniędzy zagrabione klientom, które zasilą budżet firmy Orange.
Do tego chodzi mi też o skargę na konsultanta bo oni powinni sprawy oddawać do analizy komuś kompetentnemu a nie ktoś kto do końca sam nie czai o co chodzi mnie poucza bo myśli że mam 12 lat albo 85 i trzeba mi tylko kit wcisnąć żebym zapłacił. Chętnie zrobię reklamę firmie Orange na YouTube ewentualnie jeszcze FB żeby wszyscy widzieli jak się traktuje klienta.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »