21-04-2020
20:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2020
20:03
Witam mam internet mobilny orange internet domowy 4G i nie mogę włączyć usługa przekierowany połączenie z góry dziękuje za pomoc
Pozdrawiam
Piotr
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Etykiety:
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE
Rozwiązanie:
21-04-2020
20:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2020
20:07
@piotr-t1991 to jest karta SIM DATA, więc koszty połączeń głosowych z tej karty są wysokie. Za przekierowanie połączenia też sporo zapłacisz. Może to i dobrze, że nie da się na karcie internetowej włączyć takiej usługi. To wygeneruje Tobie niepotrzebnie dodatkowe koszty.
1 ODPOWIEDŹ 1
21-04-2020
20:07
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
21-04-2020
20:07
@piotr-t1991 to jest karta SIM DATA, więc koszty połączeń głosowych z tej karty są wysokie. Za przekierowanie połączenia też sporo zapłacisz. Może to i dobrze, że nie da się na karcie internetowej włączyć takiej usługi. To wygeneruje Tobie niepotrzebnie dodatkowe koszty.