- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
@PARANOJA pytam bo dlatego , bo połączenie z BOK jest płatne dla wszystkich i nie ma rozgraniczenia na połączenia płatne i bezpłatne , tak jak sugerujesz że troszczysz się o osoby starsze , które w/g twojej teorii były wtedy pokrzywdzone.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
Kiedyś można było robić zgłoszenia na maila na bok@orange.pl
Czemu ten kanał został wyłączony?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
@ŁysaKaszankaINCnapisał(-a)Kiedyś można było robić zgłoszenia na maila na bok@orange.pl
Czemu ten kanał został wyłączony?
@ŁysaKaszankaINC Przecież wiesz, że tu nie uzyskasz odpowiedzi na pytanie dlaczego ten "kanał komunikacji" został wyłączony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
Komórkę mam w nieorange w taryfie minut nielimitowanych. Wykonałem połączenie próbne około 2 minut na 510100100, sprawdzam biling i jest, oczywiście, 0zł. I teraz powiedzcie mi, abonenci OPL: czy mając analogiczną taryfę w OPL, za to samo połączenie miałbym naliczone więcej niż 0zł?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
@pirenej tak, miałbyś naliczona opłatę, jeżeli z numeru Orange dzwonisz na infolinię 510 100 100.
Do tego jeszcze jest opłata liczona inaczej w ofercie na kartę, inaczej w abonamencie.
W abonamencie płacisz za minutę połączenia. Po podwyżkach nie wiem ile wynosi, ale wcześniej było naliczane 29 groszy za minutę. Przy czasie oczekiwania 20 minut + 10 minut rozmowy z konsultantem wychodzi już pokaźną kwota.
W ofercie na kartę naliczana jest opłata również za minutę, ale tylko do wysokości 1,5 zł. Jak rozmowa wyniesie kilkadziesiąt minut, to nie będzie kosztowała więcej jak 1,5 zł.
Inaczej ma się sytuacja z numerem FLEX. Od niedawna da się zadzwonić na infolinię 510 100 100 i nie ponosi się żadnych dodatkowych kosztów. Wcześniej był komunikat o braku środków na koncie premium.
Tak więc jak potrzebuje dzwonić na infolinię, to albo korzystam z FLEX albo konkurencji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
Fragment obowiązującego cennika "abonamentowego":
Opłaty za połączenia z pozostałymi numerami specjalnymi | Naliczanie opłat | Opłaty | |
1. | połączenia z numerami alarmowymi oraz z numerami *501, *555 | bez opłat | |
2. | 501 501 501 | stawka za minutę, naliczanie minutowe | 0,29 |
3. | *100, *200, *400, *500, 510 100 100, 501 400 400 | stawka za minutę, naliczanie sekundowe | 0,29 |
4. | *123, *456, *600, *800, 510 600 600, 501 456 456, 501 200 123, 118 913 | opłata za całe połączenie | 1,50 |
5. | 19757 | stawka za minutę, naliczanie minutowe | 1,29 |
6. | 19491, 19493, 118912 | stawka za minutę, naliczanie minutowe | 1,98 |
7. | 06422x (x to kolejna cyfra z zakresu od 0 do 9) | stawka za minutę, naliczanie minutowe | 4,15 |
8. | *888, 501 80 80 80, 501 800 800 | stawka za minutę, naliczanie minutowe | 0,25 |
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
... tym bardziej jestem utwierdzony w słuszności niekumulowania wszystkich usług u jednego dostawcy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Postępowanie UOKIK o opłatach za infolinię Orange i zgłaszaniu usterek
@Misiek62napisał(-a)Fragment obowiązującego cennika "abonamentowego":
Opłaty za połączenia z pozostałymi numerami specjalnymi
Naliczanie opłat
Opłaty
1.
połączenia z numerami alarmowymi oraz z numerami *501, *555
bez opłat
2.
501 501 501
stawka za minutę, naliczanie minutowe
0,29
3.
*100, *200, *400, *500, 510 100 100, 501 400 400
stawka za minutę, naliczanie sekundowe
0,29
4.
*123, *456, *600, *800, 510 600 600, 501 456 456, 501 200 123, 118 913
opłata za całe połączenie
1,50
5.
19757
stawka za minutę, naliczanie minutowe
1,29
6.
19491, 19493, 118912
stawka za minutę, naliczanie minutowe
1,98
7.
06422x (x to kolejna cyfra z zakresu od 0 do 9)
stawka za minutę, naliczanie minutowe
4,15
8.
*888, 501 80 80 80, 501 800 800
stawka za minutę, naliczanie minutowe
0,25
to w takim razie najlepiej dzwonić na numer 510 600 600 zamiast 510 100 100 o ile rozmowa potrwa dluzej niz 5 minut. i tak tu tez obsługują indywidualnych.
np taki numer 501 200 123 nawet nie przypomina że to może być infolinia 😋