- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Korzystając z Środy z Orange kupiłem wczoraj trzy filmy: Snowden, Pitbull: Niebezpieczne kobiety i Konwój. Udało mi się odtworzyć tylko ten drugi (czyli można założyć że sprzęt, wtyczka jest OK - mało tego zrestartowałem przeglądarkę Internet Explorer, Windows 10 64bity, wyczyściłem też cały Internet Explorer włącznie ze stanem SSL) i nie ma żadnego kroku do przodu. Przy próbie odtworzenia materiały mam komunikaty: 1 "Pobieranie licencji:, 2 "trwa buforowanie", 3 "Ponawianie próby połączenia z serwisem..." i tak w pętli non stop, tyle, że ponawianie za wydłuża się o ileś sekund. Nie mogę skorzystać z usługi. Pitbull: Niebezpieczne kobiety mogę odtworzyć, czyli problem po stronie Orange?
Inne rzeczy niedopracowane:
- pod odtwarzaczem o zgrozo Silverlight! jest opcja "zgłoś problem", i to też usiłuję zrobić bez skutku. Po uzupełnieniu pola "szczegóły problemu" i wybraniu buttona "zgłoś problem" pole "szczegóły problemu" czyści się i dostaję komunikat na czerwono:"Brak opisu szczegółów wystąpienia błędu"
- dzisiaj już tego nie ma, ale film Pitbull: Niebezpieczne kobiety pomylony zwiastun (był inny film);
- wtyczka Silverlight... pewnie niedługo w końcu będzie HTML5. Zauważyłem że wydajnościowo nieraz jeśli film leci w tle na karcie to transfer sieci jest wyższy, gdy przełączę się na kartę z filmem transfer spada co wiążę się z gorszą jakością wideo;
- wyszukuję przykładowo film "Konwój" który mam kupiony i jeszcze licencję na oglądanie przez około dobę, okazuje się że widzę że mogę go kupić za 10zł na 48h, coś nie tak, muszę pamiętać żeby wejść w "Moje zakupy" i tam wybrać film do odtworzenia (Orange chyba chce naciągnąć ludzi).
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Indywidualnie problemy sugerowałbym zgłosić na BOK przez mój Orange lub czat http://orange.pl/kontakt
A co reszty ogólnych uwag - masz rację, nie raz pisałem tu o tym. Podobno do końca roku ma być nowa wersja serwisu ale to nic pewnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Indywidualnie problemy sugerowałbym zgłosić na BOK przez mój Orange lub czat http://orange.pl/kontakt
A co reszty ogólnych uwag - masz rację, nie raz pisałem tu o tym. Podobno do końca roku ma być nowa wersja serwisu ale to nic pewnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Orange VOD - nie można załadować części kupionych filmów / inne błędy
Dzięki wielkie @tolek za zaprezentowane tutaj uwagi (połączone ze screenami) . Przekażę je do osób odpowiedzialnych za rozwój serwisu. Myślę, że jego nowa odsłona (o której wyżej ↑ już wspomniał @Piotrekk85) poprawi tę sytuację.
A przy okazji może warto byłoby na koniec skorzystać... 😉