Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 5492
  • 18531
  • 186

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):

@Misiek62: tu w wątku pojawia się kilka odrębnych spraw:
- brak guzika "zamawiam i płacę" czyli brak zgody na aktywację
- przypadkowe zatwierdzenie guzika "zamawiam i płacę" i nieświadoma aktywacja
- brak dostępu do usługi po zakupie po świadomym zakupie

Tylko warto spojrzeć, że dostawcą usługi nie jest Orange, tylko Astral Worldwide i do niej trzeba to reklamować.


@Piotrekk85 pełna zgoda, zwłaszcza z ostatnim zdaniem. Niezależnie od podstawy reklamacji, trzeba ją składać tylko do Astral Worldwide. Ale widzisz, że niektórzy użytkownicy upierają się że winne jest Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Nicesportspl.com

Bo Orange odpowiada za kontrolę firm, które oferują takie usługi. O ile na przypadek 2 i 3 nie ma wpływu (jest to nawet wyłączone w regulaminie), o tyle na 1 poniekąd ma. Wczoraj gdy @Artur poprosił o konkretne "przypadki" na dwóch różnych numerach celowo i świadomie aktywowałem usługę. U mnie samo kliknięcie w reklamę jej nie aktywowało. Co więcej, aby nacisnąć guzik zamawiam i płacę trzeba zaznaczyć "ptaszka" niżej o rezygnacji z odstąpienia (screeny dałem wcześniej). Być może od początku grudnia było to inaczej lub wygląd strony zależy od konkretnego modelu telefonu... tego nie wiem.

Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Dostawcą jest MOBILE SOLUTIONS CONSULTING GROUP S.L. (zwaną dalej “Spółką”), z siedzibą przy ulicy Chile nr 4, 28290 Las Rozas (Madryt), Hiszpania; nr. NIP B-83173534, wpisanej do Rejestru Handlowego w Madrycie.

 

Od razu w regulaminie powołują się na prawo hiszpańskie 😉

 

Nie mam pojęcia, czy sprzedając coś Polakom w Polsce nie dotyczy ich jednak miejscowe prawo, ale mimo wszystko nawet prawo hiszpańskie na które się powołują stanowi w artykule 103 podpunkt m):

 

Prawo odstąpienia od umowy nie stosuje się do umów dotyczących:

Podaż treści cyfrowych, które jest nie dostarczane na trwałym nośniku, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za uprzednią wyraźną zgodą wiedzy konsumentów i użytkowników jednocześnie, że w konsekwencji traci prawo do odstąpienia od umowy.

 

Spełnienie świadczenia nie rozpoczęło się w ogóle bo strona nie działała, treści nie były dostarczane.

 

 

 

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32785
  • 38899
  • 1388

Nicesportspl.com

Tutaj różnic nie ma, bo jest na to dyrektywa unijna. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/umowy-szczegolne/

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Nie wiem, czy Orange odpowiada za kontrolę firm z którymi współpracuje, ale na pewno odpowiada za potrącanie pieniędzy z mojego konta. Mój przypadek to nr 1. Może się nie znam na tym, ale wydaje mi się, że Orange powinno mieć jakąś podstawę na potrącanie moich pieniędzy. I zastanawiam się na jakiej podstawie potrącił moje pieniądze...


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Tak samo trzepali Hiszpanów w zeszłym roku, na stronie hiszpańskiego Orange znalazłem wątek:

 

(tłumaczenie google)

 

Dziś otrzymałem dwie wiadomości, które subskrybowałeś RMADRID. Piszę do ciebie, jak to opuściłem i jak zażądałem wycofania.
Ostatniej nocy poszedłem na stronę internetową ( www.resultados-futbol.com), aby zobaczyć rezultaty futbolu i nie zamknąłem tego. Prawdopodobnie kliknąłem na stronie internetowej lub na stronie internetowej wyskoczyła własna strona internetowa. Dziś rano o godzinie 1:05 otrzymałem 2 wiadomości tekstowe, jeden mówi: "POMARAŃCZOWE INFO, zasubskrybowałeś RMADRID, otrzymasz opłatę w wysokości 2,49 EUR z VAT, aby uzyskać więcej informacji, skonsultuj się z 900907737" z krótkiego numeru 22386. Inne jest "INFO: Zaprenumerowałeś RealMadrid.Price 2,49 eur / wk (iii w tym) automatyczne odnowienie + info. Niskie do 900907737 lub baja@atencionya.com wysyłanie twojego numeru tfn" z INFO.
Dzisiaj poszedłem do sklepu Orange, aby sprawdzić tę sprawę. Ludzie pytali mnie, czy wyłączono SMS Premium. Odpowiedziałem, że był wyłączony. Powiedział mi, że nie jest to usługa Orange i musiałbym zadzwonić pod numer 900907737 lub wysłać wiadomość e-mail na ten adres. Wziąłem kilka godzin na szukanie rozwiązania, właśnie odkryłem, że musisz wyłączyć usługę Płatności Orange. Na koniec wszedłem na stronę ( http://rm.ms1.es) w historii nawigatora z tym samym telefonem komórkowym i anulowałem tę usługę, ponieważ wczoraj wieczorem nie widziałem wielu stron internetowych. Mam nadzieję, że nie obciążasz mnie tym wydatkiem.
Ludzie w sklepie Orange dali mi spotkanie, aby anulować płatność Orange w poniedziałek. Mam nadzieję, że o tym wiesz. Ponieważ kiedy powiedziałem im o moich doświadczeniach, nie wiedzieli o płatnościach w Orange.

W dół wklejam również pocztę z atencionya.com, na którą właśnie odpowiedziałem w celu anulowania, aby ułatwić osobom dotkniętym.

 

Czyli Orange leci z nami w kulki co było oczywiste od początku. Dobrze wiedzieli, jakiego typu usługę udostępniają. Ciekawe, co odpiszą Hiszpanie, ponieważ popełnili błąd, i zaczęli kosić hajs zanim strona ruszyła.


Poziom 13, Tropiciel Przestworzy
  • 74
  • 15
  • 0

Nicesportspl.com

Tu jeszcze jedno, widać, że numer przećwiczony, wystarczyło dotknąć reklamy i Orange ochoczo kasował pieniążki.

 

27 lipca o 2 nad ranem otrzymałem wiadomość tekstową na mój telefon komórkowy informujący ... INFO: Zaprenumerowałeś RealMadrid.Cena 2.49 eur / tył (iii w tym. ) automatyczne odnawianie + informacje. Niski do 900907737 lub baja@atencionya.com wysyłając twój num. tfn Nigdy nie zatwierdziłem tego stanowiska, ani też nie podpisałem się na żaden rodzaj usługi twojej firmy, nic. Jak mi się przydarzyło, wyobrażam sobie, że ta praktyka zostanie przeprowadzona z wieloma osobami, które, jeśli nie zdadzą sobie z tego sprawy, otrzymają nieproporcjonalne opłaty na rachunku, nie wiedząc nic. Potem zadzwoniłem do twojej firmy, gdzie powiedziałeś mi, że zostałem już wypisany, tak, ale ta kwota została przekazana na rachunek za telefon, co niewątpliwie stanowi usługę, o której istnieniu nawet nie wiedziałem ... Myślę, że całkowicie godna pożałowania i oszukańcza praktyka. Nie masz ŻADNEGO rodzaju dokumentu lub upoważnienia, które pokazuje moją rejestrację w twoich usługach, ani mojego podpisu, ani nawet mojego ID, ponieważ nie przekazałem tej informacji twojej firmie w żadnym momencie. Myślę, że w moim przypadku użyłeś systemu oszustw, takiego jak baner aplikacji na Androida, lub wyskakujących okienek, które automatycznie zbierają informacje o Twoim numerze telefonu i obciążają Cię kwotą bez Twojej wyraźnej zgody, i to myślę, że wykracza poza ramy legalna działalność gospodarcza.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Pomijając fakt, że usługa nie działa, skandaliczne jest, iż zostaje naliczona opłata za subskrypcję, której nie zamawiałam ! jak to jest możliwe, że jakikolwiek serwis dolicza opłaty za Waszym przyzwoleniem, za coś czego się nie zamawiało?


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 61
  • 32
  • 0

Nicesportspl.com

Oj dużo się działo przez całe popołudnie. Kilka godzin temu wysmarowałem maila do ASTRAL WORLDWIDE (tak jak podano w smsie) z reklamacją/odwołaniem - nie chciałem takiej usługi, nie było/ nie naciskałem na omawiany przycisk, w związku z tym nie zgodziłem się na świadczenie usługi. Dopisałem też wg art 38 pkt. 1. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, że nie zostałem poinformowany  o "utracie prawa odstąpienia od umowy". Usługa jest niedostępna. Zatem od umowy odstępuję. A ja z niej nie korzystałem (no nie wypakowałem z folijki 😉 . Dodatkowo przerobiłem oświadczenie o odstąpienie od umowy. Z maila anuluj@aw2000.com otrzymałem odpowiedź:

Szanowny Użytkowniku,     

            Subskrypcja aktywowana przy użyciu podanego numeru telefonu została już wcześniej anulowana. Prosimy o sprawdzenie, czy anulowanie subskrypcji nie zostało dokonane za pośrednictwem portalu lub SMS-a.

            Prosimy o sprawdzenie telefonu komórkowego, gdyż potwierdzenie anulowania subskrypcji wysłane zostało za pośrednictwem SMS-a. W razie nieotrzymania wspomnianej wiadomości prosimy o kontakt e-mailowy, a natychmiast zajmiemy się sprawą.

            Mamy nadzieję, że nasza pomoc okazała się przydatna. W razie dalszych pytań lub wątpliwości prosimy o niezwłoczny kontakt. Naszym priorytetem jest obsługa klienta na najwyższym poziomie.

            Z poważaniem           

Dział Obsługi Klienta.

 

Nie wiem od kogo ta informacja, co to za Dział Obsługi Klienta? Anulowanie subskrypcji nastąpiło chyba wczoraj wieczorem przy składaniu reklamacji w BOKu Orange. A właściwie zablokowałem usługi elektroniczne ( ito przez apkę). Nie klikałem w linki, nie odsyłałem smsów. Nie wiem co jest grane. SMS potwierdzającego wyłączenie "wszystkich moich subskrypcji opartych o usługę Zamów Orange" dostałem wczoraj po rozmowie z BOKiem (rozmowy oczywiście nagrane ;). Ale w bieżącym wykorzystaniu dalej opłata wisi. Na kolejne maile o potwierdzenie czy to rzeczywiście zostało wyłączone lakoniczne odpowiedzi, że tak. Ale nie wiem czy zapłacę czy nie (jeszcze 16 dni fakturowych).

 

Z powyższego maila można wnioskować, że obie firmy mają bardzo dobry kontakt.

 

A ha wysmarowanego maila jednocześnie wysłałem do UOKiK i Orange za potwierdzeniem odbioru (odebrały automaty).

 

I żebym to ja się jeszcze piłą nożną interesował.

Sory za chaos.


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Panie Arturze proszę o odpowiedź co z osobami, które nie zamawiały usługi, a mimo to zostały już obciążone opłatą za usługę przez Orange. Na jakiej podstawie Państwo pobieracie te opłaty?