- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Czytamy uważnie każdy komentarz i zależy nam na Waszym zaufaniu. Zapewniam Was, że bardzo poważnie traktujemy wszystkie zgłoszenia, które do nas trafiają. Także, jeśli tak jak w tym przypadku dotyczą działania nie nas, a firm, z którymi współpracujemy.
Możliwość szybkiej płatności online za usługi jest świetnym udogodnieniem, jednak oczywiście pod warunkiem, że usługa, za którą płacimy - działa prawidłowo.
Po Waszych zgłoszeniach skontaktowaliśmy się z firmą, która odpowiada za serwis nicesportspl.com, na którym znajdują się ekskluzywne materiały wideo ligi hiszpańskiej - wywiady, skróty meczu itp. Otrzymaliśmy zapewnienie, że reklama nie będzie się wyświetlać do czasu naprawienia serwisu, a osoby, którym naliczono opłaty, a nie mogły skorzystać ze strony - otrzymają ich zwrot.
W sprawie terminów zwrotów i reklamacji usługi nicesportspl.com prawidłowy jest adres e-mail to jak najbardziej anuluj@aw2000.com i można na niego wysyłać dane potrzebne do rozpatrzenia reklamacji (w tym numer telefonu).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Jeżeli złożyłam reklamację w orange telefonicznie, to powinnam również złożyć reklamację na wskazany przez Pana adres e-mail?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Dzięki za informację!
"Otrzymaliśmy zapewnienie, że reklama nie będzie się wyświetlać do czasu naprawienia serwisu, a osoby, którym naliczono opłaty, a nie mogły skorzystać ze strony - otrzymają ich zwrot."
No ja mam telefon z abonamentem, więc jeszcze nie zapłaciłem, zwrot chyba należy się tym, którzy używają prepaidów?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Czy dobrze rozumiem, ze mam reklamować fakt, że strona nie działa i nie mogę skorzystać z usługi? Ja nie chcę z niej korzystać, nie zamawiałam żadnej usługi i nie godziłam się na żadne opłaty. Chcę reklamować fakt, iż potrącono (chociaż to nie jest adekwatne określenie) z mego konta pieniądze bez żadnej podstawy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
Dokładnie właśnie to zareklamowałam w Orange, czekam na rozpatrzenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nicesportspl.com
@Misiek62: tu w wątku pojawia się kilka odrębnych spraw:
- brak guzika "zamawiam i płacę" czyli brak zgody na aktywację
- przypadkowe zatwierdzenie guzika "zamawiam i płacę" i nieświadoma aktywacja
- brak dostępu do usługi po świadomym zakupie
Tylko warto spojrzeć, że dostawcą usługi nie jest Orange, tylko Astral Worldwide i do niej trzeba to reklamować.