Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 26, Entuzjasta Przestworzy
  • 721
  • 1685
  • 34

Nicesportspl.com

Panie i Panowie temat zaczyna tak mocno zbaczać na boczne tory, że osoba, która zacznie go teraz czytać będzie, delikatnie mówiąc, zagubiona. Dlatego proszę koniec offtopów. 

[Edit]

Niestety mimo tej prośby nadal pojawiały się wpisy nie związane z tematem, dlatego temat przeszedł moderację i część wpisów została z niego usuniętych.

 

 

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 1
  • 0

Nicesportspl.com

Piotrze, zapisałeś się pomyślnie do omawianej subskrypcji z numeru Nju mobile?

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nicesportspl.com

Nie, kiedy się zapisywałem byłem w Orange. Ale później zmigrowałem do nju.
Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com


Piotrekk85 napisał(-a):
Jeśli wifi pochodzi od internetu mobilnego, to zależy od ustawień połączenia i na kompie ale też jest opcja bez przepisania numeru aby aktywować tego typu usługi.

Jak aktywować przez polaczenie wifi co trzeba zrobić aby była aktywna subskrypcja

 


Przechwytywanie.PNG

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Nicesportspl.com

Okej, ale jeśli wifi jest z komórki to ma zastosowanie inny punkt.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Nicesportspl.com

Wszystkie złożone w Orange reklamacje, które wcześniej zostały rozpatrzone negatywnie - zostały ponownie rozpatrzone, a środki za aktywację usługi zwrócone na konto lub skorygowane na fakturze. @adamp, Twoja też 🙂


Nie powinno już być takich sytuacji, ale na wszelki wypadek napiszę, że jeśli ktokolwiek z Was składał w Orange reklamację i nie została ona uznana - niech napisze do mnie prywatną wiadomość.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 15
  • 7
  • 0

Nicesportspl.com

Przyszedł dzisiaj sms o pozytywnym uznaniu reklamacji i anulowaniu kwoty 20,91zł.

Jest korekta faktury.

Także temat ogarnięty i zamknięty przez BOK Orange, nic nawet nie próbowałem pisać do tego nicesporta.

 

 

 

 


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 7
  • 0

Nicesportspl.com

Arturze zanim cokolwiek opublikujesz proszę zweryfikuj informacje. O 16:54 w dniu dzisiejszym otrzymałem nasteujaca odpowiedz ze strony Orange:
Dzień dobry, otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące naliczonych opłat za zakupy elektroniczne. Sprawdziliśmy Pana konto, szczegółowo przeanalizowaliśmy sprawę. Potwierdzamy, że opłaty naliczyliśmy prawidłowo. Po zakupie 14.12.2017 otrzymał Pan SMS z informacją o aktywacji, opłacie za usługę oraz adresem, pod którym należy składać reklamacje. „Otrzymujesz dostęp do nicesports, koszt 20.91 zl co 7 dni. Rezygnacja: http://nicesportspl.com/wsc/cancelSubscription. Twoje potwierdzenie warunków zamówionej usługi dostępu znajdziesz po zalogowaniu się na www.orange.pl/mojorange w zakładce Dodatkowe Zamówienia. Pozdrawiamy” „Przedłużasz dostęp do nicesports,koszt20.91zl co 7dni. Reklamacje do ASTRAL WORLDWIDE pod adresem anuluj@aw2000.com” „Rezygnacja: http://nicesportspl.com/wsc/cancelSubscription” Zgodnie z informacją podaną wiadomości SMS reklamacje proszę składać do ASTRAL WORLDWIDE pod adresem anuluj@aw2000.com. Przykro nam ale w związku z powyższym nie mamy podstaw do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i korekty naliczeń. Zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej aplikacji na Smartfona Mój Orange, dzięki której można również bezpłatnie sprawdzić stan konta oraz zarządzać usługami na swoim koncie. Korzystając z okazji chcielibyśmy zachęcić do zapoznania się z naszymi nowymi produktami Orange Love i Orange Światłowód. Szczegóły znajdują na stronie www.orange.pl. Pozdrawiamy Orange Doradca ds. Obsługi Klienta Marlena ******* Podstawa prawna: art. 106 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Powyższa odpowiedź wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. Jednocześnie informujemy o przysługującym prawie dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, a w przypadku, gdy reklamującym jest konsument dodatkowo w postępowaniach, o których mowa w art. 109 i 110 ustawy Prawo telekomunikacyjne. Zgadzamy się na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonym przez Prezesa UKE.
Jeżeli faktycznie Orange rozpatruje składane w sprawie reklamacje to czemu moja została odrzucona? Oj zbliża się koniec umowy nieuchronnie.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2060
  • 6088
  • 109

Nicesportspl.com

Obstawiam pomyłkę konsultantki, za którą przepraszam. Jutro zaktualizujemy 🙂

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

No i może z powodu tych pomyłek i nie tylko proponowałabym podać do ogólnej wiadomości stanowisko Orange w sprawie nicesports. Nie każdy zagląda na forum, a chyba wszyscy poszkodowani powinni mieć równe szanse na zwrot środków.