Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Nicesportspl.com

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Uwaga!

Dzień dobry, 

otrzymaliśmy Pani zgłoszenie dotyczące pobranej opłaty za zakup w serwisie Nicesports.
Zakup reklamowane serwisu zarejestrowaliśmy 29.12.2017.
Opłaty pobraliśmy prawidłowo, zgodnie z cennikiem i regulaminem. Potwierdzenie aktywacji Subskrypcji otrzymała Pani SMS-em.

Rozumiemy, że uruchomienie usługi mogło nastąpić przypadkowo. Nie posiadamy jednak uprawnień, aby ocenić czy aktywacja serwisu została dokonana przez Panią w sposób świadomy, przez pomyłkę lub osobę trzecią.

W związku z powyższym nie możemy uznać Pani reklamacji.

Skutecznie zabezpieczyliśmy Panią przed podobną tego typu sytuacją
w przyszłości, aktywując blokadę usług Premium.
W powyższej sprawie może Pani również zgłosić reklamację bezpośrednio
do Usługodawcy pod adresem mailowym anuluj@aw2000.com


Pozdrawiamy,
Orange
Magdalena ****** Doradca ds. Klienta

odpowiedź, którą otrzymałam.

 

Panie Arturze, rozmawialiśmy o zaufaniu....sądzi Pan, ze zasługujecie?

Proszę się odezwać na forum


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Piotrkk85 paragraf 3 pkt 9


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Nicesportspl.com

Ok tu masz rację.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

no w końcu Piotrekk85 nie tylko Ty czytasz regulamin


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Nicesportspl.com

Ok a co do odpowiedzi. Jaką datę masz na piśmie? Może to było napisane przed info od @Artur wczoraj.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Wysłano dzisiaj o 7.47


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32746
  • 38576
  • 1385

Nicesportspl.com

Może ktoś nie doczytał jakiegoś komunikatu o zmianach. Tym bardziej że w piśmie jest babol jeszcze jeden: blokada usług premium nie blokuje takich usług (jak np. nicesportspl), tylko blokada usług elektronicznych. To są różne sprawy.

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Tym bardziej to dowodzi, że reklamacje są rozpatrywane niedbale...

Anonim

Nie dotyczy

Nicesportspl.com


dytko napisał(-a):

Tym bardziej to dowodzi, że reklamacje są rozpatrywane niedbale...


@dytkoZgadzam się z tobą kiedyś napisałem pierwsza reklamacje to mi ręce opadły 


Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 54
  • 60
  • 0

Nicesportspl.com

Rozumiemy, że uruchomienie usługi mogło nastąpić przypadkowo. Nie posiadamy jednak uprawnień, aby ocenić czy aktywacja serwisu została dokonana przez Panią w sposób świadomy, przez pomyłkę lub osobę trzecią.

Nie słuchacie orange co mówimy. Wszyscy tu powtarzamy, że nie aktywowaliśmy usługi.

Błędy techniczne zdarzają się, to naturalne, rozumiem.

Ale taka odpowiedź na reklamację świadczy o tym, że nie rozumiecie co reklamuję. Taka odpowiedź świadczy o stosunku do klienta, i ten stosunek ma na imię: "kpina".

Czekam Panie Arturze na Pana stanowisko...