06-01-2018
17:33
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:33
Nicesportspl.com
Uwaga!
Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pani zgłoszenie dotyczące pobranej opłaty za zakup w serwisie Nicesports.
Zakup reklamowane serwisu zarejestrowaliśmy 29.12.2017.
Opłaty pobraliśmy prawidłowo, zgodnie z cennikiem i regulaminem. Potwierdzenie aktywacji Subskrypcji otrzymała Pani SMS-em.
Rozumiemy, że uruchomienie usługi mogło nastąpić przypadkowo. Nie posiadamy jednak uprawnień, aby ocenić czy aktywacja serwisu została dokonana przez Panią w sposób świadomy, przez pomyłkę lub osobę trzecią.
W związku z powyższym nie możemy uznać Pani reklamacji.
Skutecznie zabezpieczyliśmy Panią przed podobną tego typu sytuacją
w przyszłości, aktywując blokadę usług Premium.
W powyższej sprawie może Pani również zgłosić reklamację bezpośrednio
do Usługodawcy pod adresem mailowym anuluj@aw2000.com
Pozdrawiamy,
Orange
Magdalena ****** Doradca ds. Klienta
odpowiedź, którą otrzymałam.
Panie Arturze, rozmawialiśmy o zaufaniu....sądzi Pan, ze zasługujecie?
Proszę się odezwać na forum
06-01-2018
17:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:42
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:42
Nicesportspl.com
no w końcu Piotrekk85 nie tylko Ty czytasz regulamin
06-01-2018
17:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:45
Nicesportspl.com
Ok a co do odpowiedzi. Jaką datę masz na piśmie? Może to było napisane przed info od @Artur wczoraj.
06-01-2018
17:47
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:49
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:49
Nicesportspl.com
Może ktoś nie doczytał jakiegoś komunikatu o zmianach. Tym bardziej że w piśmie jest babol jeszcze jeden: blokada usług premium nie blokuje takich usług (jak np. nicesportspl), tylko blokada usług elektronicznych. To są różne sprawy.
06-01-2018
17:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
17:55
Nicesportspl.com
Tym bardziej to dowodzi, że reklamacje są rozpatrywane niedbale...
06-01-2018
18:04
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
18:04
Nicesportspl.com
dytko napisał(-a):Tym bardziej to dowodzi, że reklamacje są rozpatrywane niedbale...
@dytkoZgadzam się z tobą kiedyś napisałem pierwsza reklamacje to mi ręce opadły
06-01-2018
19:21
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
06-01-2018
19:21
Nicesportspl.com
Rozumiemy, że uruchomienie usługi mogło nastąpić przypadkowo. Nie posiadamy jednak uprawnień, aby ocenić czy aktywacja serwisu została dokonana przez Panią w sposób świadomy, przez pomyłkę lub osobę trzecią.
Nie słuchacie orange co mówimy. Wszyscy tu powtarzamy, że nie aktywowaliśmy usługi.
Błędy techniczne zdarzają się, to naturalne, rozumiem.
Ale taka odpowiedź na reklamację świadczy o tym, że nie rozumiecie co reklamuję. Taka odpowiedź świadczy o stosunku do klienta, i ten stosunek ma na imię: "kpina".
Czekam Panie Arturze na Pana stanowisko...