- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mam w pakiecie abonamentu włączoną cyber ochronę i kiedy chce zmienić profil na stronce wyskakuje taki komunikat jak na zdjęciu.. O co tu chodzi? Wszystko regularnie opłacane
________________
* Przeniesiono z działu Abonament oraz wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Michał
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@rafi2431 Myślę, że jest to błąd systemowy związany z właściwościami cyberochrony. Tu sam niewiele zrobisz, trzeba czekać na odpowiedź operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
@rafi2431 To możesz wyjaśnić na czacie lub infolinii. Jeśli błąd w systemie i błędna info o windykacji, zgłoś to od razu. Sam zweryfikujesz wstępnie konto i opłaty na Mój Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
@agat13 dzwoniłem na infolinię i Pan nie był wstanie mi powiedzieć o co z tym chodzi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
@rafi2431napisał(-a)Pan nie był wstanie mi powiedzieć o co z tym chodzi
a poradził żebyś spytał na forum?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
Nie. Powiedział że gdzieś zgłosi sprawę i że się odezwie jak znajdzie rozwiązanie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
@rafi2431napisał(-a)Nie. Powiedział że gdzieś zgłosi sprawę i że się odezwie jak znajdzie rozwiązanie 🙂
Skoro sprawa miała zostać zgłoszona, to zgłoszeniu winien zostać nadany numer, o którym powinieneś zostać poinformowany, choćby przez SMS na telefon przypisany do konta użytkownika, wskazany jako numer do kontaktu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
@rafi2431 z czystej ciekawości, upewnij mnie, czy możesz logować się na swoje konto klienta Orange przez przeglądarkę (komputer stacjonarny, laptop) i tam sprawdzić co z tą albo innymi usługami?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@rafi2431 Myślę, że jest to błąd systemowy związany z właściwościami cyberochrony. Tu sam niewiele zrobisz, trzeba czekać na odpowiedź operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
@Misiek62 tak w aplikacji wszystko jest ok. Loguje się bez problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd cyber ochrony
Już wszystko działa! Dziękuję za pomoc!🙂Był błąd systemowy.