Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Skoki pingu


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Skoki pingu

Niestety obecnie jedynym rozwiazaniem tego problemu jest rozwiazanie umowy po zakonczonym okresie lojalki a jako powod rozwiazania zawsze podawac: fatalny ping, slabe trasy polaczen. Jak takich powodow zakonczenia wspolpracy pojawi sie kilkanascie tysiecy to jakiemus panu z excela w orange zapali sie lampka ze moze warto by poprawic jakosc polaczen bo zbyt wiele rezygnacji jest z tego powodu. A dopoki placicie za internet w orange to jest wszystko dobrze wedlug nich. Na fora nikt decyzyjny nie zaglada i maja ten problem w nosie. Oni rozumia tylko sile waszego portfela. A skoro placicie za neostrade/swiatlowod to znaczy sie ze wszystko gra i buczy.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skoki pingu

Nie ma mowy o zerowaniu z winy operatora. Ping nie jest gwarantowany. Od początku czerwca sprzedawcy powinni dawać takie info z "papierami" https://orange.binaries.pl/bw//20155/0/39337/e25c3d31-2f5d-4242-a352-02e9d66784c5.pdf więc już żadnych niedomówień nie ma.

Poziom 28, Znawca Przestworzy
  • 2431
  • 4101
  • 56

Skoki pingu

67 pingu to jeszcze nie jest źle.. Najgorsze są właśnie te skoki opóźnień i utraty pakietów. Orange raczej nic w tej kwestii nie zmieni, za długo to trwa, jakby chcieli, to dawno już by routing doprowadzili do porządku. Nawet @HypsteRT co dowiadywał się w tych sprawach milczy, więc to było tylko mydlenie oczu.

 

@Banan9 w T-Mobile będzie ok, nie będzie to Orange V2. Też pewnie zobaczę za 1.5 roku T-Mobile, jak mi się umowa z UPC skończy. A może do tego czasu INEA wejdzie do Wawy, wtedy wybór będzie prosty.


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Skoki pingu

Nie pisze o zrywaniu z winy operatora bo oczywiście narażamy się na kary finansowe. Pisze tutaj o rezygnacji po okresie zakończenia obowiązywania umowy i wtedy w wypowiedzeniu należny wpisać powód dlaczego rezygnujemy z internetu w Orange, np. z powodu fatalnych pingów. Ewentualnie jak dzwonią z oferta na światłowód lub handlowcy chodzą po domach to tez należy mówić, że: "No wie Pan/Pani wziąłbym ale macie tak słabe pingi w tym światłowodzie ze wole zostać u obecnego operatora"


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skoki pingu

Wpisywanie tego powodu nie ma znaczenia dla Orange. Nikt tego nie zbiera a podtyp będzie koniec umowy terminowej.

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 472
  • 732
  • 11

Skoki pingu

Czyli morał z tego taki, że najlepiej nie brać internetu z Orange bo opinie klientów dotyczące jakości połączeń nie mają znaczenia dla Orange.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skoki pingu

Opinie są ważne, ale każdy klient ma możliwość rezygnacji bez powodu przy końcu umowy. I to jest zwykle główny powód.

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 615
  • 589
  • 2

Skoki pingu

tak naprawdę żaden inny powód nie ma znaczenia dla Orange, @Piotrekk85 .


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Skoki pingu

Bo pojawiają się sugestie, że jest jakiś specjalny tryb rozwiązywania umowy z "powodu wysokich pingów". Nie ma. Nawet rozważcie sytuację pod kątem psychologicznym. Co jest prawdziwą przyczyną rezygnacji w określonym miejscu i czasie? Ping czy zbliżający koniec umowy?

Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 656
  • 881
  • 1

Skoki pingu

@Piotrekk85  W takim razie żaden dostawca nie musi zapewnić dobrych pingów, a jakoś inni dokładają starania by ten ping był grywalny i stabilny. To tylko pokazuje w jakiej części ciała Orange ma swoich klientów.