- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
mam problem z grą Minecraft Dungeons. Problem występuje na PC podłączonym po Ethernecie do Funboxa 6, oraz na Xboxie One S podłączonym po Wi-Fi do Funboxa 6. Problem ma różne objawy, na komputerze gra się zatrzymuje na ekranie wczytywania, natomiast na konsoli pojawia się komunikat "Server Unavailable". W obydwóch przypadkach podłączenie hotspota z telefonu z kartą Orange pomaga i gra działa normalnie. A oto rzeczy które zrobiłem w kierunku naprawy:
- Sprawdziłem stan NAT: Otwarty
- Sprawdziłem czy w loginie Neostrady jest końcówka /ipv6: Nie ma
- Wymusiłem ipv4
- Zmniejszyłem zaporę na niską
- Sprawdziłem utratę pakietów: 0%
- Sprawdziłem ping: Średnio 41ms
Dodam że problem pojawił się po aktualizacji do wersji SGF6-pl-02.05.05.17_20.04.16. Jeżeli nie podałem jakiś przydatnych informacji, to z chęcią je doślę. Z góry dzięki, za jakiekolwiek odpowiedzi.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To zrób reset funboxa do ustawień fabrycznych. Może jest jakiś problem po tej aktualizacji na nim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z grą online
@DJ_Matjas podłączałeś po kablu ethernet, aby wyeliminować wifi? Wyłącz wifi 6 na modemie w zakładce "moje wifi" i jak nie zadziała, rozdziel częstotliwości zmieniając SSID 5 GHz a hasło zostawiając bez zmian
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z grą online
Nie działa zarówno na Wi-Fi, jak i na Ethernecie. Wi-Fi mam już od dawna rozdzielone. A wyłączenie Wi-Fi 6 nic nie daje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z grą online
@DJ_Matjasdobrze pisze @agat13 podłącz po kablu ethernet i wyłącz wifi. Jak to nie pomoże to podsyłam ci linka rozwiązywanie problemów z bezprzewodowym połączeniem sieciowym XBOX. Tam jest instrukcja krok po kroku jak wszystko sprawdzić. https://support.xbox.com/pl-PL/help/hardware-network/connect-network/xbox-one-wireless-connection 🙂
Próbowałeś jeszcze uruchomić ponownie konsole i router. Też możesz zrobić reset do ustawień fabrycznych 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To zrób reset funboxa do ustawień fabrycznych. Może jest jakiś problem po tej aktualizacji na nim.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z grą online
Daj znać po resecie routera czy się poprawiło? 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś